Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

“Μην κλαίτε Cowboys!” λέει το T-Shirt της Έμμυς Λαζάρου και η ευχή έπιασε! 
Η παράταξη του νέου Δημάρχου Αχαρνών Σπύρου Βρεττού με την οποία ήταν υποψήφια τοπική σύμβουλος έφερε το βράδυ της Κυριακής 2 Ιουνίου το νικηφόρο αποτέλεσμα. 
Κι έτσι λίγες ώρες μετά στο χώρο που τραβήχτηκε η φωτό από τον Γιώργο Νιώρα, όχι μόνο δεν είχαν κλάματα αλλά επινίκια! Γούρικο εν ολίγοις το μπλουζάκι της Έμμμυς.

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Αχαρνών, ενημερώνει τα μέλη του ότι βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να ακυρώσουμε την ετήσια σκοπευτική μας συνάντηση  της 9/6/2019 που είχε δημοσιευθεί και εκφράζει τη δυσαρέσκειά του, κατόπιν της Γενικής Εγκυκλίου ΣΚΟΕ Νο 2018-1 παρ. 1 σύμφωνα με την οποία, από την  1/1/2019 σκοπευτές-τριες που δεν έχουν ανανεώσει ή δε κατέχουν το Δ.Α.Ι./ΣΚΟΕ και τη Κάρτα Υγείας τους δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αγώνες και προπονήσεις.


       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 

ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ                                             ΜΑΡΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


Στο στόχαστρο ενός άγνωστου δράστη μπήκε το απόγευμα της Τρίτης, το ταξί ενός 44χρονου οδηγού ταξί στην περιοχή των Αχαρνών

Πηγή: https://dytikesmaties.gr

Ειδικότερα, στις 19:40 το απόγευμα, ο δράστης επιβιβάστηκε στο ταξί του 44χρονου και με την απειλή αιχμηρού αντικειμένου, απέσπασε από τον οδηγό, χρηματικό ποσό.
Στη συνέχεια, ο δράστης διέφυγε, ενώ ο 44χρονος ειδοποίησε την αστυνομία και ξεκίνησαν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του, έτσι ώστε να μπει τέλος στη δράση του.

Στην ανάταξη του ΣΥΡΙΖΑ μετά το αποτέλεσμα των ευρωπαϊκών και των αυτοδιοικητικών εκλογών αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης λέγοντας πως η εντατική δουλειά της κυβέρνησης συνεχίζεται, μέχρι την ημέρα που ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Μιλώντας στον REAL FM, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι όταν ένας πολιτικός χώρος βγαίνει από μια ήττα είναι λογικό να συσκέπτεται και να επιχειρεί να εντοπίσει τους λόγους για τους οποίους οδηγήθηκε σε αυτήν, εξετάζοντας τι δεν πήγε καλά και ποια λάθη έγιναν. Όπως τόνισε, μέσα σε ένα μήνα, μέχρι τη διάρκεια των εκλογών, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σε θέση να διορθώσει πολλά καθώς η πολιτική του προοδευτικού χώρου έναντι αυτής της νεοφιλελεύθερης ΝΔ είναι διακριτή και με μεγάλες διαφορές. Κεντρικός στόχος είναι να καλυφθούν οι ανάγκες όσων έχουν πληρώσει περισσότερο στη διάρκεια των 9 χρόνων μνημονίων, τόνισε ο υπουργός, δηλαδή των μεσαίων στρωμάτων και αυτών που βρέθηκαν στο περιθώριο.
Δημοσιεύτηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) (υπ’ αριθμ. 42863/438) «Καθορισμός των όρων, των προϋποθέσεων και των τεχνικών προδιαγραφών για την εγκατάσταση συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων (σημεία επαναφόρτισης), στις εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης οχημάτων, σε δημοσίως προσβάσιμα σημεία επαναφόρτισης κατά μήκος του αστικού, υπεραστικού και εθνικού οδικού δικτύου καθώς και σε χώρους στάθμευσης δημόσιων και ιδιωτικών κτιρίων».

Με την απόφαση αυτή ενισχύεται και διευρύνεται η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελληνική αγορά.

Για πρώτη φορά θεσμοθετούνται προδιαγραφές για σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που μπορούν να εγκατασταθούν σε οποιαδήποτε δημοσίως προσβάσιμο από ηλεκτρικά οχήματα σημείο, όπως είναι τα τοπικά ή εθνικά οδικά δίκτυα, σε ιδιωτικά κτίρια κτλ.

Καθορίζονται επίσης, νέες τεχνικές προδιαγραφές σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα και Κανονισμούς, στην κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2014/94/ΕΕ για την «Ανάπτυξη Υποδομών Εναλλακτικών Καυσίμων». Ταυτόχρονα, απλοποιείται η διαδικασία αδειοδότησης της εγκατάστασης των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Στην ΚΥΑ προβλέπεται μεταξύ άλλων και η δημιουργία «Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Υποδομών Εναλλακτικών Καυσίμων» του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπου θα καταγράφονται και οι πληροφορίες (ηλεκτρονικό μητρώο) για τις υποδομές φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων.

Το ηλεκτρονικό μητρώο της πλατφόρμας αυτής θα είναι διαλειτουργικό με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά μητρώα των υπολοίπων Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μέσω αυτής θα δίνεται η δυνατότητα πληροφόρησης των πολιτών όλων των Ευρωπαϊκών Χωρών, για τη διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης σε κάθε γεωγραφική περιοχή, καθώς και τεχνικές (χρόνος φόρτισης κτλ) ή εμπορικές (κόστος ενέργειας) πληροφορίες σχετικά με το κάθε σημείο φόρτισης.


ΤΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Η μεγάλη αποχή στις δημοτικές εκλογές των Αχαρνών πρέπει να προβληματίσει όλες τις παρατάξεις. Μόνο το 43,11% των εκλογέων μπήκε στον κόπο να ψηφίσει για το μέλλον της πόλης. Είναι προφανές ότι οι πολίτες έδειξαν την δυσαρέσκειά τους για την κατάσταση που επικρατεί στα αυτοδιοικητικά του Δήμου Αχαρνών. Κι αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τη νέα Δημοτική Αρχή. Για όλες τις παρατάξεις κι όχι μόνο για την πλειοψηφία.
Οι συσχετισμοί δυνάμεων που δημιούργησε ο ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ κάνουν υποχρεωτικές τις συγκλίσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου να ληφθούν οι αποφάσεις που έχει ανάγκη η πόλη. Αλλά για να επιτευχθούν, χρειάζεται ένα προαπαιτούμενο: Ένα νέο όραμα, μια βάσιμη ελπίδα ότι μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.
Με πολύ απλά λόγια, το πιο σημαντικό που πρέπει να κάνει η νέα διοίκηση του Δήμου είναι να εμπνεύσει τους πολίτες. Να τους κινητοποιήσει, να τους κάνει να ενδιαφερθούν και να τους καλέσει να προσφέρουν κι οι ίδιοι με τις προτάσεις και τις γνώσεις τους. Να αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους.
Για να γίνει αυτό πρέπει να τους πείσει για τις προθέσεις της. Να μιλάει μαζί τους με το χέρι στην καρδιά κι όχι μέσω των γνωστών σε όλους και διαχρονικών διαμεσολαβητών. Απευθείας. Και να αρχίσει να κερδίζει νίκες. Μικρές στην αρχή, αλλά ικανές να αναπτερώσουν το ηθικό και να δείξουν ότι η ηττοπάθεια αποτελεί παρελθόν.
Αν το πετύχει, τότε θα βρεθούν και οι ψήφοι που έχει ανάγκη στο Δημοτικό Συμβούλιο. Πολύ πιο εύκολα απ' ότι εκ πρώτης όψεως φαίνεται...
To Happy Summer Camp για 5η συνεχή χρονιά ετοιµάζεται να δεχτεί τους µικρούς φίλους για να περάσουν µαζί ένα υπέροχο, δηµιουργικό καλοκαίρι. Το Happy Summer Camp βρίσκεται σ’ έναν καταπράσινο και ασφαλή χώρο στη Βαρυµπόµπη, µε εύκολη πρόσβαση από τα υπόλοιπα Βόρεια Προάστια (Κηφισιά, Νέα Ερυθραία). 
Στόχος τόσο των διοργανωτών όσο και των έµπειρων παιδαγωγών που το στελεχώνουν είναι τα παιδιά να ψυχαγωγηθούν αλλά και να έρθουν σε επαφή µε αθλήµατα και καλλιτεχνικές δραστηριότητες που θα τους χαρίσουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πνεύµα οµαδικότητας και δηµιουργικότητας. 
Η πρώτη περίοδος του Happy Summer Camp ξεκινά στις 17 Ιουνίου και µπορούν να λάβουν µέρος παιδιά από 5-13 χρόνων. 
Το πρόγραµµα περιλαµβάνει Εικαστικό-Δηµιουργικό Εργαστήρι, Μουσικοκινητική Αγωγή, Γλωσσικά Παιχνίδια, Θεατρικό Εργαστήρι, Ροµποτική, Τοξοβολία, Τζούντο, Tae-Kwon-Do, Κολύµβηση, Fun & Fit for Kids, Τένις, Ξιφασκία και Βόλει. 
Εκτός από τις καθηµερινές δραστηριότητες κάθε εβδοµάδα πραγµατοποιούνται βιωµατικές, εκπαιδευτικές εκδροµές και θαλάσσια µπάνια. 
Δεκατιανό, γεύµα και επιδόρπιο παρέχονται στα παιδιά εφόσον το επιθυµούν οι γονείς. 
Περισσότερες πληροφορίες για τo Happy Summer Camp θα βρείτε στο site µας: www.aodias.gr

Πηγή: http://newpost.gr/


Εμπρησμό σε δύο αυτοκίνητα προκάλεσαν άγνωστοι τα ξημερώματα σε Βύρωνα και Μενίδι. 
Στην πρώτη περίπτωση, άγνωστοι προκάλεσαν φωτιά σε αυτοκίνητο στις 04:55 στο τέρμα της οδού Δερβενακίων, πλησίον του Θεάτρου Βράχων. Την προανάκριση για την συγκεκριμένη υπόθεση έχει αναλάβει η ελληνική αστυνομία, καθώς τα όχημα «απασχολούσε». 
Νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 02:40, ένα άλλο αυτοκίνητο στην συμβολή των οδών Λαδά και Γιάννη Ρίτσου στο Μενίδι, παραδόθηκε στις φλόγες. Το όχημα βρισκόταν εντός οικοπεδικού χώρου και την φωτιά κατάσβεσαν, έξι πυροσβέστες που μετέβησαν στο σημείο με δυο οχήματα.

Ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών:
"Το ΚΙΝΑΛ δεν ξεχνά ότι πήγε Δεξιά..."
Είναι πραγματικά να γελά κανείς με την ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ για την προμήθεια νέων λεωφορείων σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

Είναι η πολλοστή φορά άλλωστε που οι ανακοινώσεις του ΚΙΝΑΛ είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες, ακόμη και στις φράσεις που χρησιμοποιούν, είτε με τις ανακοινώσεις της ΝΔ είτε με τα ΜΜΕ της ΝΔ.

Θα έπρεπε να γνωρίζουν, έπειτα από τόσες δεκαετίες που κυβερνούν τη χώρα, ότι δεν μπορεί να προκηρυχθεί διαγωνισμός του Δημοσίου χωρίς εγκεκριμένες πιστώσεις, δηλαδή χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Επειδή όμως το γνωρίζουν αυτό και η ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσής τους, οι πολίτες μπορούν να βγάλουν ασφαλή συμπεράσματα για την παραπληροφόρηση που έχουν δεχτεί όλα αυτά τα χρόνια.

Κι ένα τελευταίο ερώτημα: Ας μας πουν γιατί δεν υπήρχε από τις κυβερνήσεις στις οποίες συμμετείχαν μέχρι το 2015 ούτε ένα ευρώ στο ΕΣΠΑ για την αγορά νέων λεωφορείων, ας μας πουν γιατί στον ΟΑΣΘ δεν έκαναν ποτέ έλεγχο και αντί για 48,8 εκατ. για νέα λεωφορεία υπήρχαν 600 ευρώ; Έχουν προσχωρήσει και σε αυτό στις θέσεις της ΝΔ για ιδιωτικοποιήσεις των αστικών συγκοινωνιών"
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών:
"Εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση για την Ανανέωση του στόλου των Λεωφορείων σε Αττική και Θεσσαλονίκη».
Με έκπληξη διαβάσαμε ανυπόστατα δημοσιεύματα αναφορικά με το διαγωνισμό για την Ανανέωση του στόλου των Λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Θα έπρεπε οι συντάκτες τους να γνωρίζουν, ότι κανένας διαγωνισμός και πολύ περισσότερο ένας διεθνής διαγωνισμός, δεν μπορεί να προκηρυχτεί, εάν δεν έχουν εξασφαλιστεί οι απαιτούμενοι πόροι. Ενέργεια που προβλέπεται από το νόμο, τον οποίο η κυβέρνηση σέβεται και εφαρμόζει.

Μια απλή ανάγνωση της προκήρυξης θα αρκούσε για να διαπιστώσει κανείς, ότι έχουν εκδοθεί οι σχετικές αποφάσεις, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημοπράτηση και υλοποίηση της προμήθειας.

Ειδικότερα για την προμήθεια των Λεωφορείων προβλέπεται συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ (2014-2020) στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος ΥΜΕΠΕΡΑΑ, σύμφωνα με την αναθεώρηση που πραγματοποιήθηκε από την παρούσα κυβέρνηση, ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη η διαδικασία χρηματοδότησης από την ΕτΕΠ.

Επίσης, ακριβώς λόγω της βαρύτητας και του ενδιαφέροντος που υπάρχει για την προμήθεια που θα συγχρηματοδοτηθεί από τα Ταμεία της ΕΕ, ζητήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η συνεργασία με τους Jaspers, προκειμένου να συνδράμουν στη διαδικασία χρηματοδότησης. Στην κατεύθυνση αυτή αποστάλθηκαν για έλεγχο στην Αρμόδια Διαχειριστική Αρχή τα σχετικά Τεύχη Δημοπράτησης και μετά τη θετική τους αξιολόγηση προχωρήσαμε στο σχετικό διαγωνισμό.

Θεωρούμε σκόπιμο, όμως, να αναφέρουμε κάποια στοιχεία τα οποία αφορούν το διαγωνισμό.

Το Υπουργείο εκπόνησε Ειδικά Επιχειρησιακά Σχέδια για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, δεδομένου ότι δεν είχε γίνει καμία πρόβλεψη για την κάλυψη του συγκοινωνιακού Έργου από την προηγούμενη κυβέρνηση.
-873 ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΟΝΟΜΑΧΟΥΣ
-ΜΟΝΟ ΤΟ 43,11% ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ