Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Ελάχιστη τιμή ζώνης που αναμένεται να διαμορφωθεί στα επίπεδα των 800-850 ευρώ ετοιμάζεται να καθιερώσει το υπουργείο Οικονομικών, συμπαρασύροντας προς τα πάνω τις χαμηλές αντικειμενικές αξίες σε περισσότερους από 70 δήμους και οικισμούς στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί σε πολλές περιοχές μεγάλων πόλεων της περιφέρειας.
                
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Βήματος της Κυριακής», το μόνο πράγμα που ετοιμάζεται να αλλάξει το υπουργείο Οικονομικών είναι τις τιμές ζώνης σε περιοχές που ήδη ισχύει αντικειμενικός προσδιορισμός ακινήτων.


Σύμφωνα με αρμόδιο παράγοντα του Υπουργείου Οικονομικών, αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 70 περιοχές στην Αττική όπου οι ελάχιστες τιμές ζώνης διαμορφώνονται στα επίπεδα των 600 ευρώ, των 650 ευρώ, των 700 και των 750 ευρώ. Οπως αναφέρει ο ίδιος παράγοντας, δεν είναι δυνατόν να δεχθεί η τρόικα και ο βορειο-ιρλανδός «τοποτηρητής» επί των αντικειμενικών αξιών Γουίλιαμ Μακλάσκι ότι μπορεί να ανεγερθεί μία οικοδομή και το κόστος κατασκευής μαζί με το κόστος του οικοπέδου να είναι κάτω από 800-850 ευρώ ανα τετραγωνικό μέτρο. Κατά συνέπεια αυτό αναμένεται να είναι το κατώφλι των νέων τιμών ζώνης για πάρα πολλές περιοχές όπου σήμερα οι τιμές τους διαμορφώνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Πού θα σημειωθεί αύξηση των κατώτατων τιμών

Οι δήμοι-οικισμοί Αττικής και Θεσσαλονίκης που θα σημειωθεί αύξηση των κατώτατων τιμών ζώνης είναι: Αθήνα, Ανατολική και Δυτική Αττική: Αγ. Βαρβάρα, Αιγάλεω, Ιλιον, Καματερό, Νέα Φιλαδέλφεια, Περιστέρι, Πετρούπολη, Ταύρος, Χαϊδάρι, Αρτέμιδα, Αυλώνας, Αχαρνές, Βαρνάβας, Γραμματικό, Κάλαμος, Κιούρκα, Θορικό, Καπανδρίτι, Λαυρεωτική, Μαλακάσα, Μαρκόπουλο Ωρωπού, Σκάλα Ωρωπού, Πολυδένδρι, Συκάμινο Ωρωπού, Ανω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Ερυθρές, Ζεφύρι, Μαγούλα, Μάνδρα, Μέγαρα, Κινέτα, Πάχη Μεγάρων, Νέα Πέραμος, Οινόη, Φυλή.

Πειραιά: Ρέντη, Αμπελάκια, Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Κορυδαλλός, Μέθανα, Νίκαια, Πέραμα, Σαλαμίνα.
Θεσσαλονίκη: Αγ. Αθανάσιος, Ασπροβάλτα, Ελ. Κορδελιό, Επανομή, Ευκαρπία, Διαβατά, Καλοχώρι, Σίνδος, Λαγκαδάς, Μενεμένη, Αγγελοχώρι, Πολίχνη, Σταυρούπολη, Χαλάστρα, Χαλκηδόνα, Εξοχή, Φίλυρο, Χορτιάτη.


ΠΗΓΗ: tovima.gr/


Δυναμικό «παρών» έδωσε στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία το Μενίδι.  Στην Πλατεία Συντάγματος βρέθηκαν, το απόγευμα της Κυριακής, 4 Φεβρουαρίου 2018, αρκετά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και πολλοί ενεργοί πολίτες. 
Από μια πρόχειρη ματιά στο διαδίκτυο διακρίναμε τους Σπύρο Βρεττό, Παναγιώτη Γρηγοριάδη, Μιχάλη Βρεττό, Στάθη Τοπαλίδη, Λουΐζα Κοσμίδου, Γεωργία Ευθυμιάδου, Κώστα Καρυδάκη, Τάσο Κατάρα, Αλέκο Τσιώλη, Δημήτρη Τσανικλίδη, Γιάννη Μίχα και Βίκυ Καράμπελα. 



Της Ελευθερίας Τριανταφύλλου

Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε το Σάββατο 27 Ιανουαρίου και ώρα 7μ.μ έξω από το Δημαρχείο Άνω Λιοσίων. Αμέσως φωτορεπόρτερ και δημοσιογράφοι των γύρω περιοχών έσπευσαν να ανακαλύψουν το λόγο του συνωστισμού τόσων λαμπερών και καλοντυμένων παρουσιών. Από μέρες φήμες ήθελαν κοσμικό ζευγάρι του καλλιτεχνικού χώρου της περιοχής να έχει επιλέξει τη συγκεκριμένη τοποθεσία και ημερομηνία για τον πολυαναμενόμενο γάμο του. Πρόκειται για τον επαγγελματία μουσικό Αλέξη Μπληγιάννο και την αισθητικό και ηθοποιό της γειτονικής Θεατρικής Ομάδας Ζεφυρίου Νικόλ Παπαϊωάννου, που κατοικούν στον Δήμο Αχαρνών. Αν και οι σχετικές φήμες έμεναν ανεπιβεβαίωτες, ο καλόγουστος γαμήλιος στολισμός της αίθουσας εκδηλώσεων του Δημαρχείου αποτελούσε μια σαφή ένδειξη. 

Οι εκλεκτοί καλεσμένοι κατέφθαναν μαζικά, αλλά κανείς δεν επιβεβαίωνε ούτε διέψευδε το μεγάλο γεγονός. Τα πράγματα έγιναν αρκετά ξεκάθαρα μετά και την άφιξη του Αλέξη Μπληγιάννου με γαμπριάτικη ανθοδέσμη. Έπειτα από μερικά λεπτά γαμήλια στολισμένο ή αλλιώς νυφιάτικο αυτοκίνητο έκανε τρεις φορές τον γύρο του Δημαρχείου με τα γνωστά κορναρίσματα να ηχούν. Το αυτοκίνητο σταμάτησε, τα κορναρίσματα συνέχισαν, τα φλας των φωτογράφων έπεφταν βροχή και η Νικόλ Παπαϊωάννου κατέβηκε συνοδεία των γονιών της, ντυμένη με αστραφτερή ροζ τουαλέτα που παρέπεμπε σε νυφικό. Ο κοσμικός γάμος της χρονιάς ήταν πλέον είδηση!




Με αφορμή την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση (του N. 4512/2018) που επιτρέπει στις επιχειρήσεις Καζίνο της χώρας να παρέχουν "μέσα χρηματοδότησης" άνω των 50.000 Ευρώ σε πελάτες τους, η Regency Entertainment με ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι, στην παρούσα φάση, δεν προτίθεται να κάνει χρήση της συγκεκριμένης πρόβλεψης και ως εκ τούτου, ενημερώνει πως δεν θα παρέχει αυτήν την υπηρεσία στα Kαζίνο Πάρνηθας και Θεσσαλονίκης τα οποία διαχειρίζεται.
Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της 20ετούς επιχειρηματικής παρουσίας της Regency Entertainment στην Ελλάδα, ουδέποτε προσφέρθηκε κάποια τέτοιας ή ανάλογης μορφής παροχή, προς οιονδήποτε πελάτη των Καζίνο Πάρνηθας και Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ: money-tourism.gr/

ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΓΙΑΝΝΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ



Αποκαλύψεων συνέχεια στις ειδήσεις του STAR για τις αδέσποτες σφαίρες που συνεχίζουν να πέφτουν σαν βροχή στις Αχαρνές. Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι μετά το νέο περιστατικό, που παρ΄ολίγον μια σφαίρα από 9άρι πιστόλι να καρφωθεί στο κεφάλι μιας 6χρονης μαθήτριας, την ώρα που επέστρεφε στο σπίτι με τον παππού της. Αγανακτισμένη με την κατάσταση νιώθει και η Αφροδίτη Κοτσιάκου, μητέρα μαθητή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών. Όπως καταγγέλλει: 
"Από τύχη ο γιος μου δεν ήταν χθες μαζί με το κοριτσάκι, γιατί κάθε μεσημέρι τα παίρνουμε μαζί με τον παππού. Κάθε μέρα σφαίρες παντού. Στα μπαλκόνια, στις ταράτσες, στους ηλιακούς, στα πόδια μας. Ν΄αλλάξουν οι νόμοι. Οι πυροβολισμοί είναι πλημμέλημα, να γίνει κακούργημα. Να υπάρχει μόνιμα εισαγγελέας στο Μενίδι, μαζί με ΜΑΤ". 
Η Ειρήνη Κουρσάρη, Πρόεδρος Γονέων 1ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών συμπληρώνει: "Είμαστε εκτεθειμμένοι, δεν μπορούμε να προστατευτούμε εμείς και τα παιδιά μας. Όταν βρέχει στην πόλη μας, κυριολεκτικά βουλιάζουμε. Και όταν δεν βρέχει, βρέχει σφαίρες! "
ΤΗΣ ΜΠΑΡΜΠΙΛΕΝΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

Την Κυριακή 28 Ιανουαρίου επέλεξε η φιλότεχνη-φιλόδοξη λέσχη των Αχαρνών για την καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας.
Το διοικητικό συμβούλιο με αφορμή το Πρωτοχρονιάτικο έθιμο έκανε τον απολογισμό του έτους που πέρασε και ένα φιλόδοξο και δημιουργικό προγραμματισμό δραστηριοτήτων για το νέο έτος.
Δημιουργικές εκθέσεις των τμημάτων από τους αξιόλογους υπεύθυνους των εικαστικών τμημάτων της ΦΙΛΕΑ, ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις βιβλίων, παραγωγικές συζητήσεις με ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, προβολή ποικίλων παραστάσεων ήταν μερικές μόνο από τις δράσεις της δημοτικής λέσχης που αποτελεί το καύχημα των Αχαρνών.




ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ ΜΑΣ ΓΙΑΝΝΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ STAR

O ρεπόρτερ του STAR Γιάννης Σωτηρόπουλος με τον παππού του 6χρονου κοριτσιού που γλύτωσε από την αδέσποτη σφαίρα 
Παρ΄ολίγον νέα τραγωδία με αδέσποτη σφαίρα στις Αχαρνές. Ένας παππούς όπως κάνει κάθε μεσημέρι πήγε να πάρει την εγγονούλα του, μόλις έξι ετών, από το σχολείο της, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών. Το αίμα του πάγωσε όταν ξαφνικά μια αδέσποτη σφαίρα πέρασε ξυστά από το κεφάλι του παιδιού. Κι όλα αυτά συμβαίνουν δυστυχώς στην ίδια πόλη, όπου πριν από 8 μήνες ολόκληρη η Ελλάδα είχε συγκλονιστεί από την τραγική απώλεια του 11χρονου Μάριου από αδέσποτη σφαίρα σε σχολική γιορτή.
Ο Θανάσης Σουλούκος, ο πατέρας του άτυχου μαθητή, ξεσπά στην μπροστά στην κάμερα του STAR και αποκαλύπτει στον Γιάννη Σωτηρόπουλο πως η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και πρέπει επιτέλους να παρέμβει η Πολιτεία. 
Αξίζει να δείτε το αποκλειστικό ρεπορτάζ, που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR, με τη Μάρα Ζαχαρέα.


Από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου 2018, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά σε τροποποίηση των δρομολογίων του Προαστιακού της Αθήνας. Για δεύτερη φορά μέσα σε έξι μήνες αν και τώρα η αλλαγές θα είναι λιγότερο δραστικές σε σχέση με αυτές του περασμένου Ιουλίου.
Για ποιο λόγο αλλάζουν τα δρομολόγια; Επειδή πρόσφατα ολοκληρώθηκαν τα έργα για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Αθήνα – Πειραιάςκαι έτσι είναι πλέον δυνατή η δρομολόγηση ηλεκτροκίνητων συρμών και εκεί. Σήμερα, το σύνολο του δικτύου του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας διαθέτει για πρώτη φορά ηλεκτροκίνηση.
Δείτε αναλυτικά τα δρομολόγια του Προαστιακού της Αθήνας

Η αλήθεια όμως είναι πως κάποιες από τις αλλαγές που θα θέλαμε να δούμε στο δίκτυο του Προαστιακού δεν έχουν γίνει πράξη ακόμα. Κύριο αίτιο είναι η έλλειψη τροχαίου υλικού και, κυρίως, η έλλειψη μηχανοδηγών. Αυτό τον καιρό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προετοιμάζει τις προσλήψεις προσωπικού, μεταξύ των οποίων και άγνωστος αριθμός μηχανοδηγών οι οποίοι στη συνέχεια θα εκπαιδευτούν για κάποιο διάστημα μηνών. Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής του θα γίνει δυνατή η αύξηση δρομολογίων, προαστιακών και υπεραστικών.
Ας δούμε τις θετικές αλλαγές στα δρομολόγια του Προαστιακού από την 1η Φεβρουαρίου:
  • Ο Πειραιάς μετατρέπεται σε τερματικό σταθμό των δρομολογίων προς Αεροδρόμιο και Κιάτο

Η μετεπιβίβαση στο σταθμό Λαρίσης γίνεται παρελθόν. Πλέον τα δρομολόγια, τόσο από το Αεροδρόμιο όσο και από το Κιάτο θα τερματίζουν στο σταθμό του Πειραιά. Η διαδρομή από το Αεροδρόμιο ως το λιμάνι του Πειραιά θα γίνεται σε περίπου μία ώρα, χρόνος γρηγορότερος απ’ ότι η σημερινή διαδρομή με συνδυασμό Μετρό/ΗΣΑΠ και μάλλον γρηγορότερο και από τη διαδρομή Αεροδρόμιο – Πειραιάς με τη γραμμή 3 του Μετρό που αναμένεται το 2021. Εκτός από τον Πειραιά, επωφελούνται και όσοι έχουν αφετηρία ή προορισμό έναν από τους σταθμούς ανάμεσα σε Πειραιά και Αθήνα, από Λεύκα έως Ρουφ.
  • Νέα δρομολόγια ΣΚΑ – Κορωπί

Τον περασμένο Ιούλιο, τα 2 δρομολόγια Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια ανά ώρα έγιναν ένα δρομολόγιο ΣΚΑ – Αεροδρόμιο – ΣΚΑ, μειώνοντας τις διελεύσεις του Προαστιακού στο τμήμα αυτό από 3 σε 2 ανά ώρα. Από την 1η Φεβρουαρίου,  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσθέτει 8 ενισχυτικά δρομολόγια κάθε μέρα μεταξύ των σταθμών ΣΚΑ  και Κορωπί (αναμένεται και μελλοντική επέκτασή τους ως τα Άνω Λιόσια). Αν και δεν μπορούμε να μιλάμε για επαναφορά της προηγούμενης κατάστασης (επιπρόσθετα, 2 από τα 8 δρομολόγια έχουν ως αφετηρία και τέρμα το σταθμό της Μεταμόρφωσης αντί του ΣΚΑ, ενώ και τα 8 θα πραγματοποιούνται μόνο από Δευτέρα ως Παρασκευή), η προσθήκη των συγκεκριμένων δρομολογίων σίγουρα είναι καλό νέο για όσους κινούνται μεταξύ των ενδιάμεσων σταθμών.
  • Πολύ πρωινό δρομολόγιο προς το Αεροδρόμιο

Οι εποχές που τα δρομολόγια ξεκινούσαν μετά τις 6 το πρωί έχουν περάσει (ήδη από το περασμένο καλοκαίρι). Τώρα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσθέτει ένα ακόμη πιο πρωινό δρομολόγιο από το σταθμό Λαρίσης προς το Αεροδρόμιο με αναχώρηση στις 4:30 π.μ. και άφιξη στις 5:16 π.μ. Όσοι έχουν πτήση μετά τις 6 το πρωί θα μείνουν ευχαριστημένοι. Οι ακόμα πιο πρωινοί θα συνεχίσουν να προτιμούν τα 24ωρα λεωφορεία, τα Ι.Χ. και τα ταξί.
  • Δεν κόπηκε κανένα δρομολόγιο

Παράδοξο να το αναφέρουμε αλλά ίσως όχι και τόσο δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια οι περισσότερες αλλαγές στα δρομολόγια του Προαστιακού ακολουθούσαν το μοτίβο “ένα βήμα μπρος, 2 πίσω”.
Πέρα όμως από τα θετικά σημεία, οι επιβάτες του Προαστιακού θα ήθελαν να δουν και άλλες αλλαγές που όμως, όπως είπαμε, δεν είναι ακόμα δυνατές κυρίως λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών. Τα προβλήματα που υπάρχουν με τα δρομολόγια του Προαστιακού:
  • Λιγοστά τα δρομολόγια της Χαλκίδας

Καμία αλλαγή για τα δρομολόγια Αθήνα – Χαλκίδα. Ακόμα και η αφετηρία παραμένει στο σταθμό Λαρίσης και δεν μεταφέρεται ως τον Πειραιά, όπως παλαιότερα. Τα δρομολόγια συνεχίζουν να εκτελούνται με συχνότητες μέχρι και 2 ώρες που περιμένει κανείς από υπεραστικά δρομολόγια και όχι από δρομολόγια προαστιακού. Η γραμμή της Χαλκίδας δυστυχώς συνεχίζει να παραμένει Προαστιακός β’ κατηγορίας.
  • Κανένα δρομολόγιο Αεροδρόμιο – Κιάτο

Όσοι μετακινούνται από τους σταθμούς μεταξύ Αεροδρομίου – ΣΚΑ προς τους σταθμούς μεταξύ Άνω Λιοσίων – Κιάτου και αντίστροφα θα πρέπει και πάλι να κάνουν μετεπιβίβαση στο σταθμό των Κάτω Αχαρνών. Τι και αν η γραμμή μεταξύ Αεροδρομίου και Κιάτου είναι ενιαία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει δρομολογήσει κανένα συρμό σε αυτή.
  • Σε δεύτερη μοίρα οι σταθμοί από Άνω Λιόσια ως Μαγούλα

Οι σταθμοί από τα Άνω Λιόσια ως τη Μαγούλα μπορεί να ανήκουν στο αστικό τμήμα του Προαστιακού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όμως με δρομολόγια ανά μία ώρα μάλλον ξεχνά ότι έχει επιβάτες και στη δυτική Αττική. Εν τω μεταξύ συνεχίζεται και η υποβάθμιση του σταθμού των Άνω Λιοσίων. Αν και πριν λίγους μήνες ο υπουργός Χ. Σπίρτζης έλεγε πως τα έργα που θα επιτρέψουν την επιστροφή των δρομολογίων προς/από το Αεροδρόμιο στο σταθμό θα ολοκληρωθούν ως το τέλος του 2017, αυτό δεν έχει γίνει ακόμα.
  • Υποβαθμισμένη η εξυπηρέτηση του Αεροδρομίου

Υπήρχε μία εποχή που από το Αεροδρόμιο ξεκινούσαν 4 συρμοί του Προαστιακού ανά ώρα. Πλέον έχουν απομείνει μόλις δύο: ένας προς Πειραιά και ένας προς ΣΚΑ. Δύο είναι και οι συρμοί του Μετρό προς Αγία Μαρίνα. Αν και το δρομολόγιο προς τον Πειραιά φτάνει στο λιμάνι τρία τουλάχιστον χρόνια πριν το αντίστοιχο δρομολόγιο του Μετρό (και με μεγαλύτερη ταχύτητα), ο αριθμός των δρομολογίων δίνει το πάνω χέρι στην ΣΤΑΣΥ. Επιπλέον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς το παρόν δεν έχει κάνει αρκετά για να διαφημίσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο (ή κάποιο άλλο δρομολόγιο για να είμαστε δίκαιοι). Ας ελπίσουμε να γίνουν διορθωτικές κινήσεις όσο πλησιάζουμε την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
  • ΣΚΑ – Κορωπί, δρομολόγιο κοροϊδία

Αν και καλύτερο από το τίποτα, το επιπρόσθετο δρομολόγιο ΣΚΑ – Κορωπί είναι τελικά ένα δρομολόγιο-κοροϊδία. Καταρχάς θα εκτελούνται μόλις 8 δρομολόγια τη μέρα, εκ των οποίων τα δύο θα φτάνουν μόνο μέχρι το σταθμό της Μεταμόρφωσης. Και όχι μόνο αυτό. Τα δρομολόγια δεν θα πραγματοποιούνται τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες. Και αλήθεια, για ποιο λόγο κανένα από τα δρομολόγια αυτά δεν θα φτάνει μέχρι και το Αεροδρόμιο αλλά θα τερματίζει στο Κορωπί; Πρόβλημα χωρητικότητας στο σταθμό του Αεροδρομίου με τις 3 τροχιές στάθμευσης προφανώς δεν υπάρχει. Μήπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τσιγκουνεύεται να πληρώσει τα τέλη χρήσης του σταθμού; Πολύ σφιχτοχέρηδες μας βγήκαν τελικά οι Ιταλοί. Οικονομία εις βάρος των επιβατών βεβαίως.
  • Πού είναι τα βραδινά δρομολόγια;

Μπορεί τα δρομολόγια του Προαστιακού να ξεκινούν πλέον νωρίτερα το πρωί, το βράδυ όμως τα τρένα πάνε για ύπνο με τις κότες. Με τελευταία δρομολόγια από τις 9:00 μ.μ. (τελευταίο δρομολόγιο Πειραιάς – Αεροδρόμιο στις 20:44!!!) η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατηρεί την άθλια κατάσταση που παρέλαβε από το δημόσιο. Ας ελπίσουμε ότι η ένταξη στο δυναμικό της εταιρείας νέων μηχανοδηγών σε λίγους μήνες θα φέρει δρομολόγια τουλάχιστον μέχρι τα μεσάνυχτα, αν όχι και 24 ώρες το 24ωρο.
Με αφορμή τη νέα παραλίγο τραγωδία με αδέσποτη σφαίρα που πέρασε ξυστά από 6χρονη μαθήτρια,η  ΑχαρΝΕΩΝ ΕΛΠΙΔΑ και ο επικεφαλής της, Σπύρος Βρεττός ζητούν άμεσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την εγκληματικότητα. Με ανάρτηση του στο Facebook ο Σπύρος Βρεττός σημειώνει: 
Δυστυχώς ακόμα και μετά την δολοφονία του μικρού Μάριου το πρόβλημα της εγκληματικότητας στις Αχαρνές δεν λύθηκε... Είμαστε έρμαια του κάθε παραβατικού. Κινδυνεύει η ζωή μας και η ζωή των παιδιών μας κάθε στιγμή. Πρέπει να κινητοποιηθούμε... Πρέπει να διεκδικήσουμε τη ζωή που μας αξίζει...
Η ΑχαρΝΕΩΝ Ελπίδα ζητάει άμεση σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου ώστε όλοι οι υπεύθυνοι να δώσουν οριστική λύση στο πρόβλημα... εδώ και τώρα. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση... 
Αναλυτικά η επιστολή προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου:


Προγραμματική σύμβαση με το Δήμο Αχαρνών για την επισκευή του Δημοτικού Κλειστού Γυμναστηρίου Αχαρνών πρόκειται να εγκρίνει το Περιφερειακό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της Τσικνοπέμπτης 8 Φεβρουαρίου 2018. Τη μελέτη εκπόνησε ο Δήμος Αχαρνών.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσόν των 232.063,52 ευρώ.  
Το θέμα θα εισηγηθεί ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατ. Αττικής Πέτρος Φιλίππου.
Δείτε την πρόσκληση και την ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης:


... η Δημοτική Παράταξη “ΑχαρΝΕΩΝ Ελπίδα” με επικεφαλής τον  Σπύρο Βρεττό

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

Η «ΑχαρΝΕΩΝ ΕΛΠΙΔΑ» και όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ πιστεύουμε ότι το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι αδιαπραγμάτευτο. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ θα φωνάξουμε όλοι οι Έλληνες μαζί την Κυριακή. Για το λόγο αυτό ενημερώνουμε όλους τους συνδημότες μας ότι θα δρομολογήσουμε λεωφορεία για όσους θέλουν να παρευρεθούν στο προσεχές συλλαλητήριο της πλατείας Συντάγματος ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ για αυτούς. 
Σας περιμένουμε την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου και ώρα 11:30 π.μ. επί της οδού Πάρνηθος και Αγ. Τριάδος. Ώρα επιστροφής μετά το τέλος του συλλαλητηρίου.

Απαραίτητη προϋπόθεση, για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, να επικοινωνήσετε μαζί μας για κρατήσεις θέσεων στο εξής τηλέφωνο: 693 2770140 



Η γραμμή 712 Αχαρναί Εργ. Πολ/κίες – Ά. Λιόσια μετονομάζεται σε 712 Αχαρναί Εργ. Πολ/κίες – Ά. Λιόσια (Πανόραμα) και τροποποιείται η διαδρομή της.
Μετονομάζεται η λεωφορειακή γραμμή 725 Αχαρναί – Θρακομακεδόνες σε 725 Αχαρναί (Μεσονύχι) – Θρακομακεδόνες (πλ. Αριστοτέλους) και επεκτείνεται ώστε να συνδέεται η περιοχή του Μεσονυχίου με τους Θρακομακεδόνες.
Ιδρύεται η γραμμή 726 Αχαρναί (Μεσονύχι) – Θρακομακεδόνες (Βουνό).
Ενίσχυση δρομολογίων στον άξονα ΣΚΑ - Κορωπί και πρώτα απευθείας δρομολόγια Πειραιάς - Αεροδρόμιο


Από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου ο Προαστιακός ανεβάζει στροφές. Η ημέρα είναι ούτως ή άλλως σημαντική λόγω του ντεμπούτου της απευθείας σύνδεσης του Πειραιά με το Αεροδρόμιο. Στο πλαίσιο της πύκνωσης των δρομολογίων που προγραμματίζει η ιδιωτικοποιημένη πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να καθιερωθεί ως ένα από τα βασικά μέσα μετακίνησης των κατοίκων της πρωτεύουσας, παράλληλα δρομολογούνται οκτώ νέα δρομολόγια στο τμήμα ΣΚΑ - Κορωπί και ένα δρομολόγιο ανά ώρα στη διαδρομή Αεροδρόμιο - ΣΚΑ, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εργαζομένων που μετακινούνται με τους συρμούς του Προαστιακού.

Η ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Πειραιάς - Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών από την ΕΡΓΟΣΕ, άνοιξε το δρόμο για την απευθείας σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Στο τμήμα Αεροδρόμιο-Πειραιάς, τα δρομολόγια θα διεξάγονται ανά μία ώρα και η διάρκεια της διαδρομής ανέρχεται σε 1 ώρα και 3 λεπτά. Το κόστος του εισιτηρίου δεν μεταβάλλεται.

Ουσιαστικά, ο Πειραιάς μετατρέπεται, σε πρώτη φάση, σε αφετηρία του Προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Κιάτο, τη Χαλκίδα και το αεροδρόμιο. Μέχρι σήμερα, όποιος ήθελε να μετακινηθεί, χρειαζόταν να μετεπιβιβαστεί στην Αθήνα και να συνεχίσει τη διαδρομή του με ηλεκτροκινούμενα τρένα.

Τα επιπλέον δρομολόγια

Τα επιπλέον δρομολόγια στο τμήμα ΣΚΑ - Κορωπί είναι τέσσερα πρωινά και τέσσερα απογευματινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, θα αναχωρούν ως εξής:

Από το Σταθμό ΣΚΑ με προορισμό το Κορωπί στις: 06:04, 07:02, 08:02, 09:02, 15:04, 16:02, 17:02 και 18:02 και

Από το Σταθμό Κορωπί με προορισμό το ΣΚΑ στις: 06:29, 07:29, 08:29, 09:29, 15:29, 16:29, 17:29 και 18:29.

Υπενθυμίζεται ότι με την εφαρμογή των νέων δρομολογίων, οι επιβάτες θα μπορούν να μεταβούν απευθείας από τον Πειραιά στο Κιάτο -και αντίστροφα- σε 1 ώρα και 38 λεπτά με συχνότητα δρομολογίων ανά μία ώρα. Επίσης, από το Κιάτο, με μετεπιβίβαση στα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι επιβάτες έχουν πρόσβαση στην Πάτρα.

Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει μετεπιβίβαση (χωρίς αναμονή) στο σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στο σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
του Συλλόγου της Ευξείνου Λέσχης Αχαρνών και Αττικής ο «Καπετάν Ευκλείδης»

Η Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αχαρνών σε συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρική Διάγνωση, προσφέρουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης δωρεάν ιατρικών εξετάσεων σε άπορους δημότες του Δήμου Αχαρνών (ασφαλισμένους και μη ασφαλισμένους) στα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου Ιατρική Διάγνωση,.

Το συνολικό ποσό της παροχής για όλους τους ωφελούμενους  ανέρχεται στις 15.000 ευρώ ανά έτος βάσει των τιμών που ισχύουν στο σχετικό ΦΕΚ (5.000 ευρώ για ασφαλισμένους άπορους και  10.000 ευρώ για ανασφάλιστους άπορους), ενώ έχει οριστεί επίσης ατομικό όριο κόστους για κάθε ωφελούμενο, με σκοπό την εξυπηρέτηση μεγαλύτερου αριθμού ατόμων.

Όπως ανέφερε ο  Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής κ. Γιώργος Σταύρου, η συγκεκριμένη συνεργασία υλοποιείται χάρη στην κοινωνική ευαισθησία της Διοίκησης του  Ομίλου Ιατρική Διάγνωση, αλλά και τις προσπάθειες των υπαλλήλων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και θα ωφελήσει δημότες του Δήμου Αχαρνών, οι οποίοι αποκτούν πρόσβαση σε αξιόπιστες υπηρεσίες φροντίδας υγείας και πρόληψης.

Ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. Γιάννης Κασσαβός με αφορμή τη συνεργασία του Δήμου Αχαρνών με τον Όμιλο Ιατρική Διάγνωση δήλωσε
 "Η συγκεκριμένη συνεργασία εντάσσεται σε μια "ομπρέλα" κοινωνικών υπηρεσιών που σχετίζονται με,  τη σίτιση, την παροχή υπηρεσιών φροντίδας και πρόληψης υγείας , καθώς και την παροχή συμβουλευτικής, ψυχολογικής και κοινωνικής υποστήριξης  στους άπορους δημότες του Δήμου Αχαρνών.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν είμαστε μόνοι μας, αλλά έχουμε "δίπλα μας" επιχειρηματίες και μεγάλους ομίλους εταιρειών, με τους οποίους συνεργαζόμαστε σε δράσεις  εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας που υλοποιούνται στον Δήμο Αχαρνών".

Οι δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις αφορούν:

1. Άπορους ασφαλισμένους σε οποιοδήποτε Ασφαλιστικό Ταμείο
Προσκομίζοντας το Παραπεμπτικό για τις εξετάσεις τους, χωρίς την καταβολή συμμετοχής έως ποσού συμμετοχής 50,00 ευρώ για ένα έτος.
Σε περίπτωση υπέρβασης από το ποσό των 50,00 ευρώ ανά έτος, ο ωφελούμενος θα δικαιούται έκπτωση 50% επί του υπερβάλλοντος ποσού Συμμετοχής.

2. Άπορους ανασφάλιστους
Κάθε άπορος και ανασφάλιστος δικαιούται εξετάσεις έως του ποσού των 100,00€ για ένα έτος. Πάνω από αυτό το ποσό ο εξεταζόμενος θα δικαιούται έκπτωσης 50% επί του υπερβάλλοντος ποσού της αξίας των εξετάσεων.
(οι τιμές καθορίζονται από το σχετικό ΦΕΚ).

Τηλέφωνα επικοινωνίας για συμμετοχή στο πρόγραμμα καθώς και οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση:  
213 2123 106 (κα Μερόπη Σαράντου ) και  213 2123 130 (κα Φανή Κουμπούρη).