Ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανάπλαση της Λεωφόρου Δημοκρατίας
Οι εργασίες για την ανάπλαση της Λεωφόρου Δημοκρατίας ξεκίνησαν. Τα συνεργεία έπιασαν δουλειά και ήδη κατασκευάζεται το δίκτυο απορροής ομβρίων υδάτων. Το πρώτο μεγάλο βήμα για την μεταμόρφωση μιας από τις πιο κεντρικές εισόδους της πόλης έγινε. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει και η τοποθέτηση φρεατίων υδροσυλλογής ενώ το έργο περιλαμβάνει κατασκευή πεζοδρομίων, τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων, εκτεταμένη φύτευση δέντρων και θάμνων, τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού και ασφαλτόστρωση. Ένα ακόμα όραμα του Δημάρχου Αχαρνών Σπύρου Βρεττού και της δημοτικής αρχής για μια πόλη με αναβαθμισμένη ποιότητα ζωής και με ασφάλεια στους κεντρικούς της δρόμους, ένα ακόμα εμβληματικό χρηματοδοτούμενο έργο που θα αλλάξει τους όρους μετακίνησης στην πόλη μας παίρνει σάρκα και οστά.














0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου