Σπύρος Βρεττός: Στεκόμαστε πάντα δίπλα στο πλευρό των εργαζομένων τιμώντας την προσφορά τους στην πόλη μας


 Στην συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Αχαρνών βρέθηκε σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Σπύρος Βρεττός, ο οποίος με ανάρτησή του στα social media δήλωσε τα παρακάτω:

Για θέματα που αφορούν τα νέα δεδομένα που θα δημιουργηθούν με την ψήφιση του νέου νόμου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε στη σημερινή συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Αχαρνών. Ένας νόμος που επιφέρει δεκάδες αλλαγές στη λειτουργία της Αυτοδιοίκησης, αλλά ταυτόχρονα ρυθμίζει τα θέματα των συμβασιούχων εργαζόμενων. Όσοι τα προηγούμενα χρόνια προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στον Δήμο Αχαρνών και τους δημότες τους βρίσκονται εν αναμονή προκειμένου να λήξει γι’ αυτούς το καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας. Στεκόμαστε πάντα δίπλα στο πλευρό των εργαζομένων με ουσία και πράξεις, τιμώντας την προσφορά τους στην πόλη μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου