Καινούργιο φορτηγάκι για την περισυλλογή και την περίθαλψή των ζώων στον Δήμο Αχαρνών


Καινούργιο φορτηγάκι απέκτησε ο Δήμος Αχαρνών για την περισυλλογή και την περίθαλψή των ζώων. Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός με ανάρτησή του στα Socila media ανέφερε σχετικά:

Ο πολιτισμός μιας κοινωνίας, μιας πόλης κρίνεται και από τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερόμαστε στα ζώα. Στις Αχαρνές κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να αγκαλιάσουμε και να περιθάλψουμε τα αδέσποτα ζώα και στο πλαίσιο αυτό σήμερα μόλις παραλάβαμε το καινούργιο μας φορτηγάκι για την περισυλλογή και την περίθαλψή τους.
Ένα χρήσιμο εργαλείο προστίθεται στη φαρέτρα μας και συνεχίζουμε δυναμικά για να αποδείξουμε την αγάπη μας,αλλά και τον σεβασμό μας στους μικρούς μας φίλους. Κι αυτή είναι η πρώτη από τις πολλές δράσεις που θα ακολουθήσουν στον τομέα αυτό.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου