Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου ο Αγιασμός στην ΑΡΩΓΗ για τη νέα σχολική χρονιά
Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός, η Πρόεδρος Όλγα Παυλίδου, οι ωφελούμενοι και το προσωπικό του ΚΑΜΕΑ Δήμου Αχαρνών «Αρωγή» σας προσκαλούν στην καθιερωμένη τελετή Αγιασμού για τη νέα σχολική χρονιά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου