Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Νέος. ωραίος κι ευτυχισμένος παππούς ο συντοπίτης μας Δημοσιογράφος Γιάννης Σωτηρόπουλος


Μπορεί να είναι νέος, αλλά σε λίγους μήνες όταν η μπέμπα θ' αρχίσει να μιλάει θ' ακούσει την γλυκιά λέξη “παππού!” ο συντοπίτης μας γνωστός δημοσιογράφος Γιάννης Σωτηρόπουλος.

Την ευχάριστη είδηση έκανε γνωστή ο ίδιος, στην προσωπική του σελίδα στο face Book με τα παρακάτω λόγια και δέχθηκε καταιγισμό ευχών.


Ιδού τι έγραψε:


Ένα νέο αστέρι γεννήθηκε, η εγγονή μου ! Με αξίωσε ο Θεός να γίνω για πρώτη φορά παππούς ! Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψω την χαρά μου, καθώς του παιδιού μου το παιδί, είναι δυό φορές παιδί μου ! Να είναι πάντα υγιέστατη, ευτυχισμένη και τυχερή στη ζωή της! Κούκλα μου, καλωσόρισες στην οικογένεια μας!

Ολόθερμες ευχές και από τον ΜΕΝΙΔΙΑΤΗ να είναι στην ζωή της πάντα γερή και καλότυχη. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου