Βραβεύτηκαν οι μαθήτριες Αγάπη Κουνίδη, μαθήτρια του 10ου Γυμνασίου και Χριστίνα Δαμιανού, μαθήτρια του 7ου ΓΕΛ Αχαρνών. Τη βράβευση έκανε η Αντιδήμαρχος Παιδείας Χριστίνα Κατσανδρή.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...












0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου