Για το διάστημα της κακοκαιρίας ο Δήμος Αχαρνών ενημερώνει τους πολίτες του ότι θα διατεθούν οι παρακάτω θερμαινόμενοι χώροι από το Σάββατο 22/01/2022 έως και την λήξη των έκτακτων καιρικών φαινομένων, με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων ασφάλειας για τον Covid 19 :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου