Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός παρευρέθηκε στην τέλεση Αγιασμών όπου πραγματοποιήθηκαν σήμερα, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς υπογραμμίζοντας ότι: “Βρισκόμαστε στο πλευρό των παιδιών και του εκπαιδευτικού προσωπικού στηρίζοντας την προσπάθειά τους για την καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών μας”
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη








0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου