Με ιδιαίτερη μεθοδικότητα το Φροντιστήριο ΑΛΜΑ βρίσκεται στο πλευρό των μαθητών, στη διάρκεια των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Οι μαθητές ενημερώνονται δια ζώσης από τους καθηγητές για τις απαντήσεις στα Θέματα που δόθηκαν.
Εξάλλου τα Θέματα και οι απαντήσεις αναρτώνται στην Ιστοσελίδα του Φροντιστηρίου, όπως επίσης και ο σχολιασμός των θεμάτων.
http://www.alma-fr.gr/efarmogi_panelladikes.shtml
Ειδικότερα για τη δεύτερη μέρα των Πανελλαδικών που οι μαθητές εξετάστηκαν στα Μαθηματικά και στα Αρχαία οι καθηγητές Γιάννης Καβαλιέρος κι Εύα Ντούρου δήλωσαν τα εξής:
ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ Γ. ΚΑΒΑΛΛΙΕΡΟΥ
Α1, Α2, Α3: ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ
Α4: ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
Β: ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΠΡΟΣΙΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Γ: ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΟΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ. ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ 15.
ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ
Γ. ΚΑΒΑΛΛΙΕΡΟΥ
Α: ΚΛΑΣΙΚΟ ΘΕΜΑ ΘΕΩΡΙΑΣ
Β: ΠΡΟΣΙΤΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Η ΜΟΝΗ ΠΑΓΙΔΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ Β1
Γ: ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΟΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΑΞΕΩΝ
Δ: ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΕΥΑ ΝΤΟΥΡΟΥ
Τα θέματα τα οποία κλήθηκαν οι μαθητές να αντιμετωπίσουν σήμερα στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών ήταν αρκετά απαιτητικά.
Συγκεκριμένα, στο Διδαγμένο , εξετάσθηκε κείμενο του Πλάτωνος από τη Νέα Ύλη του Φακέλου Υλικού στην Πολιτεία. Οι ερωτήσεις Κατανόησης απαιτούσαν ακριβή γνώση της θεωρίας από τον Φάκελο υλικού, στο αντίστοιχο κείμενο Αναφοράς και γενικότερες γνώσεις της φετινής ύλης. Οι υπόλοιπες ερωτήσεις ήθελαν εγρήγορση, παρατηρικότητα και πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Όσον αφορά το Αδίδακτο κείμενο, ήταν αρκετά ομαλό. Η εξέταση στη γραμματική έγινε σε χαμηλό βαθμό δυσκολίας, ενώ στο συντακτικό υπήρξε λίγο μεγαλύτερη δυσκολία. Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι ήταν μια πολύ απαιτητική διαδικασία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου