Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Αφιέρωμα της Espresso στον συντοπίτη μας ηθοποιό Γιώργο Λιάτη



ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ 50 ΚΙΛΑ!ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ 50 ΚΙΛΑ!

Ηθοποιός της «Πολυκατοικίας» έχασε 50 κιλά!

 Πού πήγε ο άλλος μισός; «Δεν θα γυρνούσα ξανά στην τηλεόραση! Με ενδιαφέρει η πολιτική»
Από την
ΚΛΑΡΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Ο γιος του Μπαλαφούτη από τη θρυλική «Πολυκατοικία» έχασε 50 κιλά, παράτησε την υποκριτική, αφοσιώθηκε στις σπουδές του και φιλοδοξεί ν’ ασχοληθεί με την πολιτική.
Ο Γιώργος Λιάτης, ο ηθοποιός που έγινε γνωστός στο πανελλήνιο ερμηνεύοντας τον ρόλο του Πέτρου Μπαλαφούτη, του παχύσαρκου γιου του Παύλου Χαϊκάλη και της Νικολέττας Βλαβιανού, στη δημοφιλή σειρά του Mega, προκαλεί εντύπωση με την απίστευτη μεταμόρφωσή του!
Ο ίδιος μίλησε στην «Espresso» για το πού βρίσκεται σήμερα, τα σχέδιά του για το μέλλον και τον τρόπο που έχασε περίπου 50 κιλά και άλλαξε εντελώς. «Σταμάτησα να ασχολούμαι με την ηθοποιία για να σπουδάσω. Ήμουν στην πρώτη λυκείου κι έπρεπε να αποφασίσω αν θα συνέχιζα με την τηλεόραση ή αν θα σπούδαζα. Αποφάσισα το δεύτερο και φέτος είμαι τελειόφοιτος στο Πανεπιστήμιο, στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Ιστορίας Επιστήμης» μας λέει και προσθέτει: «Θέλω να κάνω σίγουρα ένα μεταπτυχιακό πάνω στη γεωστρατηγική και τη διεθνή άμυνα και ίσως και ένα δεύτερο εκτός Ελλάδας, στην Ολλανδία. Κι αυτό γιατί θέλω να αποκτήσω όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις, προκειμένου να ασχοληθώ με την πολιτική».
Ο νεαρός Γιώργος ήταν υποψήφιος στον Δήμο Αχαρνών, όπου ανήκει, και, όπως μας αποκάλυψε, θα είναι ξανά στις επόμενες δημοτικές εκλογές. «Θα με ενδιέφερε μια καριέρα στην πολιτική! Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού!» μας λέει και μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της ριζικής αλλαγής στην εμφάνισή του: «Αλλαξα στην εφηβεία μου, συνειδητά. Η απόφαση δεν ήταν δύσκολη. Τα κιλά τα έχασα αργά και σταθερά, με σωστή διατροφή και γυμναστική. Δεν έκανα ούτε υπερβολές ούτε δίαιτες - εξπρές. Το έκανα για μένα! Δεν το έκανα για την ηθοποιία ή τους ρόλους». Πώς, όμως, αντιδρούσαν οι γύρω του στη θέα ενός παχύσαρκου παιδιού; «Δεν έχω δεχτεί bullying για τα κιλά μου, ούτε με κορόιδευαν στο σχολείο γι’ αυτό. Αντιθέτως, ήμουν πολύ κοινωνικός και είχα πολλές παρέες» σημειώνει.
Ο πρώτος ρόλος του
Στη συνέχεια της συζήτησής μας κάνει μια αναδρομή στη σύντομη καλλιτεχνική καριέρα του: «Μόνος μου ξεκίνησα! Μου άρεσε πολύ και το επιδίωξα. Πρώτη μου φορά έπαιξα το 2006 όταν ήμουν 11 χρόνων στην ταινία “Uranya” του Κώστα Καπάκα. Το 2008 έπαιζα στη σειρά “Ευτυχισμένοι μαζί” και δύο χρόνια μετά έφυγα για να πάω στην “Πολυκατοικία”». Πώς, όμως, εισπράττει τη δημοσιότητα ένα παιδί στην εφηβεία; «Φοβόμουν να μην την... ψωνίσω και δεν το έπαθα. Είμαι ρεαλιστής και προσγειωμένος, κάνω αυτοκριτική κι έχω αυτογνωσία. Ωστόσο, ήταν αρκετά δύσκολο να διαχειριστώ τη δημοσιότητα ως παιδί. Τα σχόλια του κόσμου όταν έπαιζα, θετικά ή αρνητικά, με επηρέαζαν» εξομολογείται.
Ολοκληρώνοντας την κουβέντα μας, δεν θα μπορούσαμε να μην τον ρωτήσουμε αν θα έλεγε «ναι» σε μια δελεαστική τηλεοπτική πρόταση: «Δεν θα ξαναγυρνούσα στην τηλεόραση και στην ηθοποιία. Οταν το έκανα το λάτρευα και το έκανα με πάθος».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου