Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Συμφέροντα παρεμποδίζουν τη μετεγκατάσταση της Αστυνομίας στην Αυλίζα, κατήγγειλε ο Κασσαβός

ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ "ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ"


Σε συμφέροντα απέδωσε, εμμέσως πλην σαφώς, ο Γιάννης Κασσαβός την καθυστέρηση μετεγκατάστασης του Αστυνομικού Τμήματος στην Αυλίζα. Ο Δήμαρχος Αχαρνών απέφυγε να αναφερθεί σε ονόματα, όμως αναρωτήθηκε, δημόσια, μιλώντας στην εκδήλωση για την κοπή της πίτας στο Σύλλογο της Αυλίζας γιατί δεν εκτελούνται οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί.
«Κάποιοι αναρωτιούνται γιατί το Αστυνομικό Τμήμα δεν μεταφέρεται στην Αυλίζα, σα να μην το θέλω εγώ. Δεν έχω λόγους να μην το θέλω. Να ξέρετε ότι κάποιοι δεν θέλουν να πάμε (το Αστυνομικό Τμήμα) στην Αυλίζα, στο σχολείο εκεί. Το Δημοτικό Συμβούλιο και εγώ προσωπικά το έχουμε υπογράψει. Μπορώ να σας δώσω το αντίγραφο για να το δείχνετε σε όσους συνομιλείτε. (Ζητάμε) να γίνει πράξη. Βούληση χρειάζεται από την Πολιτεία», τόνισε χαρακτηριστικά.  
Ο Δήμαρχος ξέσπασε και εναντίον εκείνων που υποστηρίζουν ότι οι 19 επισκέψεις του στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έγιναν για να φωτογραφίζεται με τους Υπουργούς και τον Αρχηγό της Αστυνομίας.
«Δε χρειαζόμουνα πολλές φωτογραφίες, γιατί ήταν με τα ίδια πρόσωπα. Μου αρκούσε μια», εξήγησε.
Επιτέθηκε ακόμα εναντίον μελών προηγούμενων διοικήσεων που ασκούν κριτική, χωρίς να έχουν κάνει τίποτε στη διάρκεια της θητείας τους, αντί, όπως είπε, να συστρατευθούν με τη σημερινή διοίκηση του Δήμου για την αντιμετώπιση του προβλήματος.  
«Εμείς κληρονομήσαμε το πρόβλημα, υπογράψαμε, για πρώτη φορά μνημόνιο με την Ελληνική Αστυνομία και το έχουμε θέσει ως προτεραιότητα. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα, που δεν ταιριάζει στην ιστορία του τόπου και με την κατάσταση που βιώνουν εδώ οι συνδημότες μας. Αλλά μου προκαλεί θυμό το γεγονός ότι κάποιοι που έχουν ευθύνες μιλούν σα θαμώνες καφενείων, αντί να συστρατευθούν για να πετύχουμε το αποτέλεσμα», πρόσθεσε και κατέληξε με τη δέσμευση ότι θα συνεχίσει τη μάχη.
«Βρέθηκα στη θέση του Δημάρχου και του πρώτου Δημοτικού Συμβούλου όχι γιατί προέρχομαι από κοινωνικές και οικογενειακές δεξαμενές ψήφων, αλλά γιατί είμαι μαχητής. Δεν είμαι ούτε Μενιδιάτης, ούτε Πόντιος και δεν υπήρξε Κασσαβός στην πόλη αυτή πλην του αείμνηστου πατέρα μου».
Δείτε στο βίντεο τι ακριβώς είπε:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου