Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Στον Αρχιεπίσκοπό Ιερώνυμο ο Αναστάσης Σωτηρίου με αφορμή τους «Πρωταγωνιστές μιας άλλης εποχής» …

… που θα παρουσιαστούν στον Δήμο Αχαρνών σε εκδήλωση την Πέμπτη 18 Μαΐου

 

"Με αφορμή τα εγκαίνια της έκθεσής μου, «Πρωταγωνιστές μιας άλλης εποχής», τα οποία θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 18 Μαΐου 2017 & ώρα 20:00 στην Αίθουσα Εκθέσεων του Δήµου Αχαρνών [Φιλαδελφείας 87 & Μπόσδα] ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιλίου Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρας, ο οποίος στηρίζει την προσπάθειά μου, και τις πολιτιστικές δραστηριότητες του Δήμου Αχαρνών, μού έκανε τη μεγάλη τιμή να με παρουσιάσει στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο. Ο Μακαριώτατος έλαβε με χαρά την πρόσκληση των εγκαινίων ενώ έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά μου, την έκθεση και την ομώνυμη μεταπτυχιακή μου εργασία, την οποία, όπως μου είπε, θα διαβάσει. Περιποιεί ύψιστη τιμή για μένα ένας τόσο ξεχωριστός, μορφωμένος αλλά και προσηνής, όπως διαπίστωσα ιεράρχης, η κεφαλή της Εκκλησίας της Ελλάδος, να αξιολογήσει το έργο μου. 
Θα ήμουν πράγματι ευτυχής αν παρά το βαρύ του πρόγραμμα και τις σοβαρότατες ασχολίες του επιλέξει να τιμήσει με την παρουσία του τη βραδιά των εγκαινίων".

Αναστάσιος Σωτηρίου

Ιδού και η Πρόσκληση που έφτασε στον "ΜΕΝΙΔΙΑΤΗ"


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου