ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στο 3ο Φεστιβάλ Αποδοχής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών, συμμετείχε η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία δείχνοντας ότι για ακόμη μία φορά είναι εκεί στις σημαντικές προσπάθειες της πόλης σε συνεργασία με το Κέντρο Ημέρας «Γαλήνη», που συμβάλλει στην προαγωγή της Ψυχικής Υγείας της κοινότητας.
Στην ομιλία του, ο πρόεδρος του Παραρτήματος Παναγιώτης Καζανάς, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, σε αυτή την καινούρια συνεργασία: “Σήμερα εγκαινιάζουμε μία ακόμη συνεργασία. Είναι με το Κέντρο Ημέρας «Γαλήνη», της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ, που ξεκίνησε να λειτουργεί στις Αχαρνές το 2008 ( Παπανίκα 43-45) με στόχο την πρωτοβάθμια πρόληψη μέσω της ενημέρωση της κοινότητας γύρω από την ψυχική νόσο και με δεύτερο στόχο τις ψυχοθεραπευτικές συνεδρίες σε άτομα που έχουν ανάγκη (π.χ. καρκινοπαθείς) καθώς και τη συμβουλευτική ενημέρωση σε εκπαιδευτικούς και γονείς για θέματα που αφορούν παιδιά και εφήβους”. Εκτός των άλλων ο κ. Καζανάς τόνισε ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε όλοι για υγιεινές επιλογές ζωής, για την έγκαιρη διάγνωση του προβλήματος, για τη διεκδίκηση της θεραπείας για όλους, για την ποιότητα ζωής.
Το Κέντρο Ημέρας «Γαλήνη» με διοικητικά και επιστημονικά υπεύθυνο τον κ. Κων/νο Μουστακούνη θεώρησε απαραίτητη τη συνεργασία με φορείς ενημέρωσης και προαγωγής της υγείας όπως η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία και το Παράρτημα Αχαρνών, γιατί έτσι δίνεται η δυνατότητα στο άτομο να αποκτήσει μια πολύπλευρη ενημέρωση. Η επιστημονική συνεργάτης του Κέντρου Ημέρας «Γαλήνη» κ. Στέλλα Χαλιμούρδα, στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας και του φεστιβάλ με βασικό θέμα τη διαφορετικότητα πραγματοποίησε ομιλία με θέμα “Η αντιμετώπιση του παιδιού με καρκίνο στη σχολική κοινότητα – Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών για τη λειτουργία ενός σχολείου για όλους”. Τα βασικά συμπεράσματα που κοινοποιήθηκαν ήταν πως το παιδί με καρκίνο για να επιβιώσει από µια χρόνια και απειλητική για τη ζωή του αρρώστια, χρειάζεται μια σημαντική ψυχοκοινωνική στήριξη σε αυτές τις σοβαρές δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην εξέλιξη και την προσαρµογή του σε συνεργασία με τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Δώθηκε έμφαση πως η ψυχολογική υποστήριξη μεμονωμένα στο παιδί δεν αποδίδει τόσα αποτελέσματα όσα μπορεί να αποδώσει η παράλληλη στήριξη της οικογένειας και η ενημέρωση των εκπαιδευτικών.
Γραφείο Τύπου και επικοινωνίας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου