Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Σκληρή απάντηση του Παναγιώτη Γρηγοριάδη στους "Δειλούς - Ρουφιάνους"

ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΟΥ - ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
Ο Παναγιώτης Γρηγοριάδης τη στιγμή της εκρηκτικής του τοποθέτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο της Παρασκευής 26 Σεπτεμβρίου 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Ο Παναγιώτης Γρηγοριάδης, αρχηγός της δημοτικής παράταξης «Νέα Δύναμη», έδωσε τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν να δέχεται απειλές, πιέσεις και εκβιασμούς στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου. 
Μάλιστα ο κ. Γρηγοριάδης, στο Δημοτικό Συμβούλιο της Παρασκευής 26/9/2014 ανέφερε σχετικά με το θέμα: 
«Μετά το πέρας των εκλογικών αποτελεσμάτων της πρώτης Κυριακής, συνεχίστηκε εναντίον μου μία μεθοδευμένη προπαγάνδα, την οποία οι δειλοί ρουφιάνοι είχαν ξεκινήσει πολύ καιρό πριν. 
Για το λόγο αυτό, κάλεσα τους εκπροσώπους του τοπικού Τύπου στο πολιτικό μου γραφείο, προκειμένου να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, ότι εγώ προσωπικά, σαν αρχηγός παράταξης, τους αγώνες, το όραμα, τις αρχές και τις ηθικές αξίες μου, που αποτελούν την ταυτότητά μου, δεν τα διαπραγματεύομαι και δεν στηρίζω καμία δημοτική παράταξη». 
Στη συνέχεια έδωσε απάντηση και στους «δειλούς, ρουφιάνους», όπως τους χαρακτήρισε, οι οποίοι τροφοδότησαν ύπουλα τις φήμες γύρω από το πρόσωπό του δηλώνοντας πως όλα όσα διέδιδαν συστηματικά βρίσκονταν μόνο στη σφαίρα της φαντασίας τους. 
Μάλιστα δε δίστασε να τους χαρακτηρίσει ενώπιον των εκπροσώπων του τοπικού Τύπου «σκουπίδια της κοινωνίας, δειλούς και καταραμμένους ρουφιάνους». 
«Η πορεία μου στα κοινά», ανέφερε, «δεν έχει σχέση με τους δικούς σας βρώμικους σκοπούς που χωρίς ίχνος ντροπής για να μπορέσετε να εξασφαλίσετε ένα μεροκάματο από το Δημόσιο, ξεπουλάτε και εξευτελίζετε τον εαυτό σας για να το πετύχετε». 
«Αντίθετα, η δική μου ενασχόλησή με τα κοινά δεν προέκυψε από ανάγκη επαγγελματικής αποκατάστασης, αφού ήδη ήμουν ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας αλλά από τη δική μου ευαισθησία να προσφέρω σε ανθρώπους που μου ζήτησαν βοήθεια. 
Στα είκοσι χρόνια που ασχολούμε με τα κοινά, ουδέποτε είχα οποιαδήποτε επαγγελματική συναλλαγή με το Δημόσιο. Ακόμα και από τη θέση του αντινομάρχη, με αυταπάρνηση προσέφερα τα χρήματα που έπαιρνα σε φτωχές οικογένειες». 
«Τα πολύ σοβαρά προβλήματα που κλήθηκα να αντιμετωπίσω για το συμφέρον της πόλης μας αποτελούν ταυτόχρονα και τη μεγάλη απόδειξη του αγώνα που έχω καταβάλλει εδώ και δύο δεκαετίες για την κοινωνία των Αχαρνών. 
Ποτέ δε φοβήθηκα να μπω μπροστά και να διαφυλάξω την ταυτότητα και την ασφάλεια της πόλης μας και πιστεύω ότι η κοινωνία έχει υποχρέωση να αναγνωρίζει το έργο όσων την προστατεύουν. 
Ωστόσο όμως η ίδια αυτή κοινωνία έχει και ευθύνες τις οποίες θα πρέπει να αναλαμβάνει κάθε φορά αναλόγως των επιλογών που κάνει και υποθηκεύει το μέλλον της πόλης. 
Πολύ περισσότερο, η κοινωνία πρέπει να επιβραβεύει και να στηρίζει τους αγωνιστές, τους έντιμους, τους άξιους και τους κατάλληλους και να μην τους θεωρεί γραφικούς. 

Παναγιώτης Γρηγοριάδης 
«Νέα Δύναμη» 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου