Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να έπεσαν στον Άγιο Βλάση. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν εορτάστηκαν με μεγαλοπρέπεια τα Θεοφάνεια και στους υπόλοιπους Ιερούς Ναούς των Αχαρνών. Στην Παναγίτσα, έναν από τους ιστορικούς ναούς της πόλης, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τον ΄Αγιο Βλάση, εκκλησιάστηκε, όπως κάθε χρόνο, ο κόσμος που ήθελε να βιώσει το νόημα της εορτής, απερίσπαστος από την κοσμικότητα του Αγίου Βλασίου, την οποία, αναπόφευκτα προκαλεί η παρουσία εκπροσώπων της Κυβέρνησης, της Βουλής και της Δημοτικής Αρχής. Νιώστε την ατμόσφαιρα που επικράτησε, μέσα από το σχετικό βίντεο:http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002748197960
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου