Ο Γιώργος Νιώρας εκφράζεται μέσα από τις σελίδες της ΑΧΑΡΝΑΪΚΗΣ. Ο Κώστας Ζίγγηρης από την ιστοσελίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ. Τότε γιατί προσπαθούν, πάση θυσία, να εκφραστούν κι από ...άμβωνος; Ένας Θεός ξέρει...
1 σχόλια:
Nikos Georgakopoulos
είπε...
ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ .... Ο ΤΥΠΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ...............
1 σχόλια:
ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ,
ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ .... Ο ΤΥΠΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ...............
Δημοσίευση σχολίου