Το περισπούδαστο ύφος δεν μπορεί, δυστυχώς, να κρύψει την αγραμματοσύνη του δημοσιογράφου (;) της παραπολιτικής στήλης της ΔΥΤΙΚΗΣ ΟΧΘΗΣ, ο οποίος εμφανίζεται να γνωρίζει τα πάντα, πλην της ελληνικής γλώσσας. Κι ας χρησιμοποιεί, κατά τα άλλα, επιτήδεια, τη γλώσσα για να βγάλει το μεροκάματο.Δεν γράφουμε λοιπόν, κύριε συνάδελφε: Μπράβο στον γ.γ. του Δήμου Νίκο Κρημνιανιώτη, ιθύνων νου της υπόθεσης. Γράφουμε: Μπράβο στον γ.γ. του Δήμου Νίκο Κρημνιανιώτη, ιθύνοντα νόα της υπόθεσης. Κι επειδή η φράση δεν είναι, πλέον, δόκιμη, λόγω της γλωσσικής εξέλιξης, μπορούσαμε, καλύτερα, να γράψουμε: Μπράβο στον γ.γ του Δήμου Νίκο Κρημνιανιώτη, που ήταν ο ιθύνων νους της υπόθεσης. Έτσι θα αποφεύγαμε την ...ελληνικούρα, τουτέστιν την καραμπινάτη ασυνταξία. Καταλάβες;
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου