Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Υποψήφια Δήμαρχος Αχαρνών η Χρύσα Δουρίδα

Δείτε την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της


Ανακοίνωση υποψηφιότητας για τη Δηµαρχία Αχαρνών 

Παράταξη, συνδυασµός, επικεφαλής, πρόγραµµα, επίλυση προβληµάτων, µέλλον, φώτα, κάµερες, ντουντούκες…λέξεις και καταστάσεις µε τις οποίες ερχόµαστε αντιµέτωποι τον τελευταίο καιρό. 
Τολµώ να µπω σ’ αυτήν την αρένα θεωρώντας πως έχω να παρουσιάσω κάτι διαφορετικό, να προτείνω µια άλλη οπτική, µια άλλη θέαση των πραγµάτων. Σκοπεύω να χρησιµοποιώ λέξεις όπως επιλογή, δηµιουργία δυνατοτήτων, έµπνευση, ενδυνάµωση, ακρόαση, αυτογνωσία, ευθύνη, ανάθεση αρµοδιοτήτων, ηγεσία, ευτοπία, prioritizing, self-branding…
Και οι λέξεις για µένα έχουν τεράστια δύναµη. Είναι ο λόγος, ο λόγος µου. Θέλω να προτείνω ένα παράλληλο παιχνίδι µε νέους κανόνες. 
Με γνώµονα τη φρεσκάδα του καινούργιου, τον ενθουσιασµό, τη συνεχή εκπαίδευση. Ένα παιχνίδι όπου ελπίζω να συµπαρασύρω πρώην θεατές, νέους παίχτες, και, γιατί όχι, παλιούς παίχτες που θα δουν την αξία του νέου παιχνιδιού. 
Με κατηγορούν πως δεν είµαι “πολιτικός”. Όντως. Δεν µου αρέσουν οι τυπικές χαιρετούρες. Το να κάθοµαι στην πρώτη γραµµή και να φεύγω βιαστικά στο πεντάλεπτο. Δεν έχω βρει ακόµη το “καλό µου προφίλ” στις φωτογραφίσεις. Δεν έχω το “µικρόβιο του µικροφώνου”…
 Είµαι όµως πολιτικός. Αυτός που ασχολείται µε τα της πόλης, την πολιτική και κοινωνική ζωή της πόλης, σε αντιδιαστολή µε τον ιδιώτη (idiot). Είµαι πολιτικός γιατί έχω επιλέξει να έχω την ιδιότητα του πολίτη, όχι µόνο τα δικαιώµατα, µα και το 100% της ευθύνης της αντιµετώπισης των καταρρεύσεων που προκύπτουν.
 Ποια είµαι λοιπόν: Χρύσα Δουρίδα, ετών 46, παντρεµένη, µε δύο υπέροχα παιδιά, σπουδές Νοµικής και Μετάφρασης /Διερµηνείας, µιλώ 5 ξένες γλώσσες, διδάσκω εδώ και 29 χρόνια, εκλεγµένη Πρόεδρος της Δηµοτικής Ενότητας Θρακοµακεδόνων τα τελευταία 4,5 χρόνια, αφού είχα ασχοληθεί ενεργά για χρόνια µε τους συλλόγους γονέων δηµοτικού και γυµνασίου, εµπνέοντας κι άλλους ανθρώπους να συµµετέχουν, ανεβάζοντας εκθετικά τη δύναµη και το εύρος όσων συνδηµιουργήσαµε.
 Είµαι επίσης αυτή που δηµιούργησε την παιδική Βιβλιοθήκη στο Πνευµατικό Κέντρο Θρακοµακεδόνων και έστησε δεκάδες δράσεις για όλες τις ηλικιακές οµάδες και πάνω από 20 τµήµατα που παρέχονται δωρεάν στους συνδηµότες µας. Τέλος είµαι αυτή που οργάνωσε και πραγµατοποίησε το Thrakomakedones Summer Camp 2018. 
Είµαι ροµαντική – πιστεύω ακράδαντα ότι όλα γίνονται- αλλά και αυτοκυρίαρχη, ξέρω να διοχετεύω την ενέργειά µου στοχευµένα όπου χρειάζεται.
 Αγαπώ το ωραίο, το πρωτοποριακό, το καινοτόµο. Ανοιχτή στη γνώση, ικανή στο να συνδυάζω πληροφορίες, να αναθέτω αρµοδιότητες, δυναµική, εργατική.
 Ξέρω να ξεχωρίζω τα προσόντα των ανθρώπων και να τους δίνω κίνητρα για να τ΄ αναδείξουν, να βγάλουν το καλύτερό τους. Έτσι επιλέγω να πάρω την ευθύνη για τη δηµιουργία µιας οµάδας που σκοπό έχει να εντάξει κι άλλους ανθρώπους σ΄ένα πεδίο δυνατοτήτων που θα δηµιουργούµε όλοι µαζί. Όχι ν΄αλλάξουµε την πόλη. Γιατί η προσπάθεια αλλαγής µόνο αντίσταση µπορεί να φέρει. Όχι να σώσουµε την πόλη. Γιατί δεν είµαστε µεσσίες. Όχι να διορθώσουµε τα προβλήµατα. Γιατί αυτά αποδυναµώνονται όταν απλά δεν τα φωτίζεις. Όχι να βελτιώσουµε το επίπεδο των ανθρώπων. Γιατί οι άνθρωποι είναι ολοκληρωµένοι και τέλειοι. Απλά µπορεί να µην το ξέρουν. Και δίνοντάς τους αξία µέσα από το έργο σου, το µαθαίνουν. Γι΄αυτό το λόγο διεκδικώ τη δηµαρχία.
 Κίνητρά µου δεν είναι ούτε η φιλοδοξία ούτε η έπαρση. Μόνο το οτι µπορώ. Μπορώ να εµπνεύσω ανθρώπους, να τους εκπαιδεύσω, να τους ενδυναµώσω, να τους κάνω να δουν τις επιλογές, να τους βοηθήσω να δηµιουργήσουν δυνατότητες, να τους εντάξω σ΄ένα όραµα που µε αγγίζει, µε κινητοποιεί και µε εµπνέει…

 Χρύσα Δουρίδα Υποψήφια Δήµαρχος Δήµου Αχαρνών

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου