Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Τροχαίο στο Μενίδι για γνωστό Έλληνα ηθοποιό - Σώθηκε από θαύμα



Πηγή: https://www.fthis.gr
Συγκλονίζει η εξομολόγηση του Γιώργου Σίσκου, ο οποίος προκάλεσε άθελά του αυτοκινητικό ατύχημα, όταν χάθηκε κάπου στο Μενίδι και δεν πρόσεξε την πινακίδα STOP. 
"Σώθηκα από θαύμα την Κυριακή των Βαΐων", δήλωσε ο ηθοποιός στην Espresso και την Τεριάννα Παππά.
Και κατόπιν πρόσθεσε: "Την περασμένη Κυριακή το βράδυ ήμουν με το αυτοκίνητό μου στη λεωφόρο Καραμανλή και τράκαρα από δικό μου λάθος ένα διερχόμενο όχημα, με αποτέλεσμα τα δύο αυτοκίνητα να καταστραφούν ολοσχερώς και οι δύο οδηγοί να μεταφερθούμε στο νοσοκομείο. Εκείνο το βράδυ εγώ "πήγα και ήρθα", όπως λένε... Έπειτα από τρεις μέρες στο νοσοκομείο βρίσκομαι πλέον αρτιμελής και υγιής στο σπίτι μου. Ήταν πράγματι ένα θαύμα αυτό που βίωσα".
Σήμερα στέλνει -μέσω της εφημερίδα- μήνυμα στους οδηγούς να είναι προσεκτικοί στην οδήγησή τους γενικά, αλλά και ειδικά μέσα στις γιορτές που αυξάνονται οι πιθανότητες των ατυχημάτων. Δεν παραλείπει, φυσικά, να ευχαριστήσει τους φίλους που του στάθηκαν και να ευχηθεί για το Πάσχα. 
"Ευχαριστώ τον Θεό αλλά και τους φίλους για τις ευχές τους. Αυτές τις άγιες μέρες σάς στέλνω θερμή παράκληση να προσέχετε στους δρόμους! Σας μιλώ εκ πείρας... Καλή Ανάσταση με υγεία".
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιώργος Σίσκος άφησε το τηλεοπτικό σημάδι του ως ταγματάρχης Καβάσης στη θρυλική σειρά της ΥΕΝΕΔ "Αγνωστος πόλεμος".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου