Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης της πρώην Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής Ελένης Σαχσανίδου

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

Προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Δημοσίευσα πρόσφατα ένα συνοπτικό απολογισμό για όσα επιτεύχθηκαν στον τομέα ευθύνης μου στα δυόμιση  χρόνια που εκτελούσα καθήκοντα αντιδημάρχου κοινωνικής πολιτικής. Δεν είναι υπερβολή ότι, αν στα δυόμιση αυτά χρόνια έχει συντελεστεί πρόοδος στο Δήμο, η Κοινωνική Πολιτική διεκδικεί μεγάλο -αν όχι το μεγαλύτερο- μερίδιο. Η δημιουργία του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου, της κορωνίδας του έργου που έχει πραγματοποιηθεί, οι έκτακτες διανομές τροφίμων, οι οποίες στο δήμο μας -ίσως το μοναδικό στη χώρα- έγιναν τακτικές, νέες κοινωνικές δομές που σχεδιάστηκαν και πρόκειται να υλοποιηθούν και η εν γένει ισχυροποίηση του Δήμου ως αυθεντικού εκφραστή πολιτικών κοινωνικής αντίληψης σε τοπικό επίπεδο με σημαντικές συνέργειες με κρατικούς -και μη- φορείς, όπως η Εκκλησία, έχουν δημιουργήσει μια ισχυρή παρακαταθήκη για την τοπική κοινωνία, ένα δημοτικό κοινωνικό κεκτημένο, η προστασία του οποίου τίθεται πλέον υπό τον έλεγχο όλων.
Το αδιαμφισβήτητο αυτό έργο δε φαίνεται να έτυχε της επιδοκιμασίας του δημάρχου, ο οποίος, άλλωστε, ήταν πολιτικά απών καθόλη τη διάρκεια της πραγματοποίησής του. Ενδεικτικός αυτής της άποψης είναι ο πρόσφατος «ανασχηματισμός» που στην ουσία περιορίστηκε στην αντικατάστασή μου. Εφόσον δεν έγινε πλήρης ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού της διοίκησης ούτε όμως και αξιολόγηση των πεπραγμένων καθενός, η επιλογή αυτή δείχνει απροκάλυπτη πολιτική εμπάθεια…
Επιχειρώντας μια εξήγηση των πρόσφατων γεγονότων θα περιοριστώ προς το παρόν στο να αναφέρω ότι εμμένοντας στην τυπικότητατης δράσης μου ίσως αποδείχθηκα δύσκολα διαχειρίσιμη και μη συνεργάσιμη πολιτικά. Πάντως, δε θα μπορούσα καν να διανοηθώ να σπιλώσω τον άμεμπτο τρόπο με τον οποίο έχω κινηθεί, για να μην εκτεθεί φερ’ ειπείν κάποιος άλλος τυχόν συγκριθείς με εμένα.
Είναι φανερό λοιπόν ότι δεν υπάρχουν περιθώρια συνεργασίας μου με κάποιον που έχει αποστεί από το κοινό όραμα που προεκλογικά διακηρύχθηκε και έχει συστηματικά υποβαθμίσει -βαίνοντας ενάντια στην αντικειμενική πραγματικότητα και στη δεοντολογία- την αξία της συνεισφοράς μου.
Για αυτούς τους λόγους και επιφυλασσόμενη για τη συνέχεια δηλώνω την ανεξαρτητοποίησή μου από τη δημοτική παράταξη «Αχαρναί – Ενεργοί Πολίτες».
Ευχαριστώ τους συνδημότες μου για την εμπιστοσύνη που έχουν δείξει στο πρόσωπό μου διαχρονικά από το 2002, που πρώτη φορά αναμείχθηκα με τα δημοτικά πράγματα, μέχρι σήμερα. Υπενθυμίζω ότι σε μήνυμά μου εν όψει της περασμένης εκλογικής μάχης είχα ζητήσει τη στήριξή τους βασίζοντας μεταξύ άλλων την υποψηφιότητά μου στο ότι δε διστάζω να έρθω σε ρήξη προκειμένου να υπερασπίσω αρχές και αξίες. Η συνεπής και ακέραιη στάση μου είναι η δικαίωση της επιλογής τους. Προχωρώ, επομένως, με συνείδηση καθαρή και διάθεση για νέες ουσιαστικές παρεμβάσεις από άλλη θέση πλέον. 
Αχαρνές, 5 Απριλίου 2017

Ελένη Σαχσανίδη
Δημοτική Σύμβουλος Αχαρνών
Πρώην Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου