Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Ευχαριστίες και δεσμεύσεις από το νέο Πρόεδρο του Συλλόγου Κρητών Αχαρνών Δημήτρη Γιαννούλη


"Αγαπημένοι μου συντοπίτες και συντοπίτισσες φίλοι και φίλες. Θέλω από καρδιάς να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου εκλέγοντάς με Πρόεδρο του Κρητικού μας Συλλόγου! 
Η εκλογή μου ως Προέδρου μου προκαλεί συγκίνηση και τα ευχαριστήρια λόγια είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να σας εκφράσω ότι με αυτή τη θέση που με τιμήσατε με φέρατε σε στοίχημα με τον εαυτό μου για να δικαιώσω όλες σας τις προσδοκίες και τα όνειρα για την τοπική μας κοινωνία στο Δήμο Αχαρνών, με νέες δράσεις εμπνευσμένες από την νησιωτική μας πατρίδα την Κρήτη! 
Κλείνοντας Θέλω να σας πω ότι κύριο μέλημα μου είναι να νιώθετε οικεία και τα αιτήματα σας να ξέρετε πως σίγουρα θα έχω ανταπόκριση και θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν από το Συμβούλιο μας! 
Σας καλώ λοιπόν να γίνουμε συνοδοιπόροι σε αυτό μας το ταξίδι, για να λύσουμε τα φλέγοντα θέματα του συλλόγου μας με αποτελεσματικότητα! 
Επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο αγαπητό ΔΣ του Συλλόγου για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου εκλέγοντας με Πρόεδρο των Κρητών Αχαρνών!

Με εκτίμηση ο πρόεδρος των Κρητών Αχαρνών 
Δημήτριος Γιαννούλης

Ιδού και η ευχαριστήρια επιστολή για τα μέλη που συμμετείχαν στις εκλογές καθώς και στα μέλη της εφορευτικής επιτροπής για την άψογη εκλογική διαδικασία 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου