Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Αποχώρησε από την προεδρία του Αχαρναϊκού ο Κολιός

ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΟΣΩΝ ΑΘΕΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ


Λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση της Football League ήρθε και η αιφνιδιαστική απόφαση του Κλήμη Κολιού να παραιτηθεί από την προεδρία της ΠΑΕ Αχαρναϊκός. Στην ανακοίνωση που εξέδωσε μάλιστα την Τρίτη (20/6) άφησε αιχμές για όσους δεσμεύτηκαν ότι θα βοηθήσουν την ομάδα και δεν τον έκαναν ενώ επεσήμανε πως θα κινηθεί νομικά εναντίον τους, προκειμένου η ομάδα να κερδίσει ξανά την αξιοπιστία της.
Η ανακοίνωση της παραίτησης του:
«Πέρασαν 10 μήνες από την ημέρα που ανέλαβα Πρόεδρος στο ιστορικότερο αθλητικό ποδοσφαιρικό σωματείο των Αχαρνών και ένα από τα μεγαλύτερα της Αττικής, τον Αχαρναϊκό.
Ωστόσο επειδή οι οικονομικές συγκυρίες και οι υποσχέσεις που μου δόθηκαν δεν τηρήθηκαν, είμαι υποχρεωμένος απέναντι στην οικογένεια μου, αλλά κυρίως στην οικογένεια του Αχαρναϊκού που μου εμπιστεύτηκε αυτή την ομάδα να δηλώσω την παραίτηση μου και να κινηθώ νομικά κατά παντός υπευθύνου που είχε ανάμιξη σε όλη αυτή την ιστορία.
Τάσσομαι υπέρ όλων όσων στήριξαν και στηρίζουν τον Αχαρναϊκό και ευχαριστώ θερμά τόσο τα μέλη της Διοίκησης, τους φίλους Θανάση Παγώνα, Χρήστο Συρανίδη, Παρασκευά Ηλία, Δημήτρη Κουλουριώτη και Λεωνίδα Λεουτσάκο, όσο και τους παίκτες, τους προπονητές, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές. 
Οι αγώνες του Αχαρναϊκού τελείωσαν πριν δυο εβδομάδες, τώρα ξεκινά ο δικός μου αγώνας απέναντι σε όσους έταξαν πολλά και έδωσαν λίγα...
Αυτοί προφανώς και θα υποχρεωθούν να δώσουν εξηγήσεις μέσω της δικαστικής οδού αφού θα χρησιμοποιήσω κάθε θεμιτό μέσο και θα απευθυνθώ ενώπιον κάθε αρμοδίου Δικαστηρίου προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη και να διεκδικήσω τα νόμιμα όχι μόνο για μένα, αλλά και για όλους εσάς που γνωρίζετε από την αρχή την ύπαρξή τους και είμαι βέβαιος ότι χωρίς δεύτερη σκέψη θα συμπορευτείτε μαζί μου σε έναν δίκαιο αγώνα.
Σε αυτό τον αγώνα που ξεκινώ σας θέλω όλους δίπλα μου για να μπορέσει ο Αχαρναϊκός να συνεχίσει να γράφει ιστορία, αλλά και να ξανά κερδίσει την αξιοπιστία του.
Σας ευχαριστώ!»

ΠΗΓΗ: onsports.gr
Top Searches

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου