Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Αποχαιρετά την Ένωση Γονέων Αχαρνών με θερμές ευχαριστίες η Γιώτα Γιαννάκου


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Μετά από έντεκα χρόνια διαρκούς και ενεργούς συμμετοχής μου τόσο στα πρωτοβάθμια συλλογικά όργανα των γονέων όσο και στην Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Αχαρνών αλλά και για ένα διάστημα στην Ομοσπονδία Γονέων Ανατολικής Αττικής, αποφάσισα να μη θέσω υποψηφιότητα για το Δ.Σ. της Ένωσης.

Νιώθοντας ότι έχει κλείσει ο κύκλος της προσφοράς μου σε όλες τις θέσεις της Ένωσης Γονέων και με τελευταία την διετή θητεία μου στη θέση της προέδρου, θέλω να επισημάνω πως νιώθω ιδιαίτερα υπερήφανη για το έργο , τις δράσεις, τις διεκδικήσεις αλλά και τις συνεργασίες, τις εκδηλώσεις τη συμμετοχή και την παρουσία μας όπου και όποτε χρειάστηκε.

Πιστεύω πολύ στο Γονεϊκό Κίνημα και στη δύναμη των Συλλόγων Γονέων. Όσοι παίρνουν μέρος στα Συλλογικά Όργανα και προσφέρουν εργασία , ενέργεια, χρόνο και νοιάζονται για το συνολικό καλό, είναι άξιοι θαυμασμού. 

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων , τους Αντιπροσώπους στην Ένωση και όλους τους γονείς για την άψογη συνεργασία που είχαμε τόσα χρόνια.

Στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο που θα προκύψει από τις εκλογές που θα διενεργηθούν στις 23/4 εύχομαι καλή δύναμη και καλή θητεία στο δύσκολο έργο τους. Θα είμαι πάντα δίπλα τους.

Με εκτίμηση
Γιώτα Γιαννάκου
πρώην Πρόεδρος της Ένωσης Γονέων Αχαρνών

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου