Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Αντεπίθεση Ορφανίδη σε Κασσαβό με βαριές κουβέντες

ΓΙΑΝ. ΚΑΣΣΑΒΟΣ-ΧΑΡ. ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
Δήλωση με την οποία εκφράζει την έκπληξή του για την αποπομπή του από τη θέση του Αντιδημάρχου δημοσιοποίησε ο Μπάμπης Ορφανίδης. 
Στη δήλωσή του αναφέρει ότι η αποπομπή του αποτελεί επίδειξη δύναμης εκ μέρους του Δημάρχου Γιάννη Κασσαβού και προειδοποίηση προς όσους τολμήσουν να τον αμφισβητήσουν. Κάνει επίσης λόγο για «καρκίνωμα των ημετέρων» και για «αυλή του Δημάρχου». 
Η αποπομπή του Μπάμπη Ορφανίδη στηρίχθηκε, όπως ανέφερε ο ίδιος στο ΜΕΝΙΔΙΑΤΗ,  σε παραίτηση, με ανοιχτή ημερομηνία, που του είχε ζητήσει ο Δήμαρχος την ημέρα του ορισμού του στη θέση του Αντιδημάρχου. Χωρίς την εκ των προτέρων παραίτηση ο Δήμαρχος θα μπορούσε να τον αντικαταστήσει μόνο με ειδικά αιτιολογημένη Απόφασή του (άρθρο 59 παράγραφος. 5 του ν. 3852/2010).
Πάντως, παρόλο που η μεθόδευση Κασσαβού πάσχει νομικά, ο Ορφανίδης δηλώνει ότι δεν πρόκειται να προσβάλει την Απόφαση αποδοχής της παραίτησής του από το Δήμαρχο, τονίζοντας ότι γι' αυτόν το ζήτημα είναι ηθικό κι όχι νομικό. 
Ευτυχώς γιατί είναι απορίας άξιο τι θα απαντούσε η υπηρεσία στο υποτιθέμενο έγγραφο ερώτημά του Ορφανίδη «ποιος υπάλληλος του πρωτοκόλλου παρέλαβε την παραίτησή του κι από ποιον». 
Δείτε τη σχετική αναφορά στα υπόψη της σχετικής Απόφασης Δημάρχου:
Δείτε το πλήρες κείμενο της δήλωσης Ορφανίδη:



6 σχόλια:

Ανωνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανωνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΖΑCBAG είπε...

Υπάρχει τεράστια διαφορά όταν είσαι δημόσιο πρόσωπο, τι επιλέγεις να είσαι, άλλωστε για αυτό κρίνονται από τον κόσμο, ειδικά αυτοί που σε στηριξαν. Η αχαριστια είναι αδίκημα, που δυστυχώς στην Ελλάδα δεν τιμωρείται, από τον νόμο, δικαιώνεται όμως από τους ανθρώπους που σε γνωρίζουν. Συγχαρητήρια Μπάμπη...

Ανωνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανωνυμος είπε...

Η αποπομπή του αντιδημάρχου Ορφανιδη Μπαμπη έχει κάνει εντύπωση και ιδιαίτερα ο τρόπος που έγινε και φυσικά ο λόγος.Το πρόβλημα ειναι μάλλον ότι ο δήμαρχος δεν θέλει συνεργάτες απλά υπηκόους.Ο τόπος όμως θέλει δουλειά και όχι μικροπολιτικές και κάλπικες κινήσεις δήθεν δυναμικής από έναν όπως φενεται ευκαιριακό δήμαρχο που το μόνο που τελικά κοιτάει ειναι το εγώ του και ότι άλλο συνάδει με αυτό.Ας έχουν λοιπόν γνώση όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τον κύριο αυτόν.ΚΡΙΜΑ.

maria είπε...

Γεια σε όλους, είμαι τόσο χαρούμενος που ρίχνει μια ματιά στη μεγάλη μου μαρτυρία για το πώς πήρα την επιθυμία μου δάνειο του κ José Luis ποιος είναι ο maneger του José Luis Δάνειο Εταιρείας, θέλω να χρησιμοποιήσω γρήγορα αυτή την ευκαιρία για να αφήσουμε όλοι γνωρίζουν αυτό, είμαι Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina, έψαχνα για ένα δάνειο για να ξεκινήσει τη δική μου επιχείρηση για να υποστηρίξει τη γεωργία επιχείρησή μου, τα έξοδα, έτσι πήγε σε απευθείας σύνδεση στην αναζήτηση των δανείων, όταν βρήκα κάποια δανειστές που εξαπατούν και εξαπατάται λίγα χρήματα μου στην διαδικασία του χρόνου έγινε σύγχυση ii δεν γνωρίζουν καν τι άλλο να κάνω, επειδή η λίγα χρήματα που είχα μαζί μου οδηγήθηκε από τις δόλιες καθάρματα που ζητούν οι δανειστές πραγματική πιστωτική, έτσι ώστε ένας πιστός ως ημέρα ήμουν περιήγηση μέσω του Διαδικτύου σε αναζήτηση εργάζονται βρήκα μερικές μαρτυρίες σχόλια στο φόρουμ της Δ Carlos, και η κα Μαίρη Λιν με τον τρόπο που λαμβάνουν τράπεζά τους πόλη δανείου της εταιρείας e-mail: joseluisloans@gmail.com, έτσι είπα στον εαυτό μου θα πρέπει να δώσει σε αυτό μια δοκιμή γιατί ήμουν τόσο φοβισμένος για το τι άλλοι δανειστές έκαναν σε μένα, έτσι πήγα μπροστά πήρα την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που ήταν σε αυτά τα σχόλια στο φόρουμ γι 'αυτό επικοινώνησε μαζί του για να τον ενημερώσει ότι ήμουν κριτές σε αυτόν από ορισμένους πελάτες οι οποίοι έλαβε δάνειο τους εταιρεία του, Δ Carlos, και María lin έτσι όταν άκουσε ότι ήταν πολύ χαρούμενος γι 'αυτό, έτσι μου ότι είμαι στο σωστό εταιρεία είπε πού να πάρω ύψος μου της επιθυμίας του δανείου, μου έδωσε το έντυπο της αίτησης δανειολήπτη δάνειο για να παρουσιάσει και πάλι, έκανα τα πάντα έτσι, δεδομένου ότι ολόκληρη μου τις απαραίτητες πληροφορίες για μένα, έτσι πήρα τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας σας όλα κύλησαν ομαλά, χωρίς να χάσει χρόνο, όχι λιγότερο από 24 ώρες πληροφορήθηκα ότι το ποσό του δανείου μου 9.000.000 έγκυρες δολάρια έχει εγγραφεί και εγκριθεί από το διοικητικό της εντολοδόχου του δανείου, οπότε σε αυτή τη διαδικασία από το χρόνο ήμουν τόσο χαρούμενος όταν είπε ότι πρέπει να τους στείλετε τραπεζικές λεπτομέρειες, αλλά ήταν κάπως επιφυλακτικοί να κάνει έτσι είπα έχουμε αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι για αυτό το δανειστή που ονομάζεται κ Αβραάμ τους έδωσε τραπεζικό λογαριασμό γι 'αυτό είναι έκπληξη το γεγονός ότι την παραλαβή και την προειδοποίηση τραπεζικό μου ότι ο λογαριασμός μου έχει πιστωθεί με το ποσό των $ 9,000,000 από τον κ José Luis. Έτσι στείλετε επειγόντως ένα email που έχω λάβει δάνειο μου με επιτυχία, τόσο αγαπητοί αδελφοί και αδελφές μου εκεί έξω εξακολουθεί να ψάχνει για την εταιρεία των γνήσιων δανείων εγώ θα σας πω ευγενικά επικοινωνήστε με τον κ José Luis με το ίδιο e-mail: joseluisloans @ gmail .com και ξέρω ότι θα βοηθήσει, επίσης, με το ποσό του δανείου σας εύχομαι καλά, το email τους σήμερα και θα χαρούμε να σας έκανε. Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina

Δημοσίευση σχολίου