Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να βρίζετε τον Κασσαβό. Μην εκτίθεστε με το δάνειο…

Μπορείτε, αν δε γουστάρετε τον Κασσαβό, να του κάνετε ό,τι και ο φωτογράφος που τράβηξε αυτή τη φωτό. Τον έβγαλε όσο πιο αντιπαθητικό γινόταν και του ζήτησε να τον πληρώσει κι από πάνω... 
Το να μη γουστάρει κάποιος τον Κασσαβό (ή και τον καθένα) είναι θέμα επιλογής. Δε χρειάζεται να χρησιμοποιεί το δάνειο που είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για το μέλλον του Δήμου. 
Ο Κασσαβός δεν πρόκειται να εισπράξει 10 εκατ. ευρώ στο χέρι. Από την εποχή του Φωτιάδη υπάρχει στο ταμείο ένα έλλειμμα που εμποδίζει το Δήμο να ισοσκελίσει τον προϋπολογισμό του. Μέχρι πέρσι το Υπουργείο Εσωτερικών έκανε τα στραβά μάτια, δίνοντας στο Δήμο τη δυνατότητα να ισοσκελίζει τον προϋπολογισμό του με μια ισόποση εγγραφή στα έσοδα του. Από φέτος για να κάνει το ίδιο πράγμα ζητάει "νταβατζιλίκι" 600 χιλ. ευρώ το χρόνο δηλαδή 50 χιλ. το μήνα. Πως θα τα πάρει από το Δήμο; Απλά θα τα παρακρατήσει από την ετήσια επιχορήγηση που του δίνει… Αυτό είναι το περίφημο δάνειο. Στον Κασσαβό έλαχε να πληρώνει "κερατιάτικα", χωρίς να φταίει...
Όποιος δεν καταλαβαίνει τα παραπάνω είναι άσχετος. Όποιος τα καταλαβαίνει αλλά βρίζει επειδή δε γουστάρει τον Κασσαβό, πάσχει από έλλειψη φαντασίας. Μπορεί να βρει χίλιους τρόπους για να του δείξει την αντιπάθεια ή τη δυσαρέσκειά του. 
Υπάρχουν και κάποιοι που λένε ότι ο Δήμος έπρεπε να επιλέξει την άλλη λύση: Να αποδεχθεί, μοιρολατρικά, την επιτήρηση του Υπουργείου Εσωτερικών, μέσω του Παρατηρητηρίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.  
Αυτοί μπορούν να επισκεφτούν την κοντινή Σαλαμίνα, που το έκανε πέρσι, για να μάθουν τι εστί βερίκοκο. Όσοι  μάλιστα έχουν αυτοδιοικητικές φιλοδοξίες θα καταλάβουν ότι αν ο Δήμος έμπαινε στο Παρατηρητήριο, το 2019 δεν θα διεκδικούσουν το αξίωμα του Δημάρχου, αλλά του Ληξιάρχου.  
Γιατί στο Δήμο που τίθεται υπό επιτήρηση τα μόνα έγγραφα που υπογράφει ο Δήμαρχος είναι οι ληξιαρχικές πράξεις και τα πιστοποιητικά του δημοτολογίου.
Τόσο απλά… 

4 σχόλια:

KGN είπε...

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΣ ΒΑΛΕΤ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Η ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΔΕ ΛΕΕΙ.ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΣΑΒΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ.ΥΠ' ΟΨΙΝ ΠΩΣ ΟΣΟ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ ΑΠΟ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ Δ.Σ.

Ανωνυμος είπε...

Ο κύριος που γράφει για τον Δήμαρχο αγαπητέ φίλε φαντάζομαι ειναι από αυτούς που η δεν ήταν εδώ τα προηγούμενα χρόνια η ήταν εδώ απλά εθελοτυφλεί μπροστά σε αυτά που γίνονται προφανώς για τους δικούς του καθαρά λόγους.Παντως η βρωμια που υπάρχει αγαπητέ φίλε γύρω μας ακόμα και σήμερα που η χώρα καταρεει δεν περιγράφεται όποτε μάλλον δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη ούτε συ ούτε εγώ.Οσον αφορά τον Δήμαρχο δεν ήταν απών μόνο από τα Δ.Σ για τα δάνεια απλά ήταν απών από τα περισσότερα Δ.Σ που ήταν ιδιαίτερα κρίσιμα (εργαζόμενοι απολύσεις και αλλά πολλά).Σταματησαμε να έχουμε κοντή μνήμη πλέον για όλους.

maria είπε...

Γεια σε όλους, είμαι τόσο χαρούμενος που ρίχνει μια ματιά στη μεγάλη μου μαρτυρία για το πώς πήρα την επιθυμία μου δάνειο του κ José Luis ποιος είναι ο maneger του José Luis Δάνειο Εταιρείας, θέλω να χρησιμοποιήσω γρήγορα αυτή την ευκαιρία για να αφήσουμε όλοι γνωρίζουν αυτό, είμαι Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina, έψαχνα για ένα δάνειο για να ξεκινήσει τη δική μου επιχείρηση για να υποστηρίξει τη γεωργία επιχείρησή μου, τα έξοδα, έτσι πήγε σε απευθείας σύνδεση στην αναζήτηση των δανείων, όταν βρήκα κάποια δανειστές που εξαπατούν και εξαπατάται λίγα χρήματα μου στην διαδικασία του χρόνου έγινε σύγχυση ii δεν γνωρίζουν καν τι άλλο να κάνω, επειδή η λίγα χρήματα που είχα μαζί μου οδηγήθηκε από τις δόλιες καθάρματα που ζητούν οι δανειστές πραγματική πιστωτική, έτσι ώστε ένας πιστός ως ημέρα ήμουν περιήγηση μέσω του Διαδικτύου σε αναζήτηση εργάζονται βρήκα μερικές μαρτυρίες σχόλια στο φόρουμ της Δ Carlos, και η κα Μαίρη Λιν με τον τρόπο που λαμβάνουν τράπεζά τους πόλη δανείου της εταιρείας e-mail: joseluisloans@gmail.com, έτσι είπα στον εαυτό μου θα πρέπει να δώσει σε αυτό μια δοκιμή γιατί ήμουν τόσο φοβισμένος για το τι άλλοι δανειστές έκαναν σε μένα, έτσι πήγα μπροστά πήρα την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που ήταν σε αυτά τα σχόλια στο φόρουμ γι 'αυτό επικοινώνησε μαζί του για να τον ενημερώσει ότι ήμουν κριτές σε αυτόν από ορισμένους πελάτες οι οποίοι έλαβε δάνειο τους εταιρεία του, Δ Carlos, και María lin έτσι όταν άκουσε ότι ήταν πολύ χαρούμενος γι 'αυτό, έτσι μου ότι είμαι στο σωστό εταιρεία είπε πού να πάρω ύψος μου της επιθυμίας του δανείου, μου έδωσε το έντυπο της αίτησης δανειολήπτη δάνειο για να παρουσιάσει και πάλι, έκανα τα πάντα έτσι, δεδομένου ότι ολόκληρη μου τις απαραίτητες πληροφορίες για μένα, έτσι πήρα τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας σας όλα κύλησαν ομαλά, χωρίς να χάσει χρόνο, όχι λιγότερο από 24 ώρες πληροφορήθηκα ότι το ποσό του δανείου μου 9.000.000 έγκυρες δολάρια έχει εγγραφεί και εγκριθεί από το διοικητικό της εντολοδόχου του δανείου, οπότε σε αυτή τη διαδικασία από το χρόνο ήμουν τόσο χαρούμενος όταν είπε ότι πρέπει να τους στείλετε τραπεζικές λεπτομέρειες, αλλά ήταν κάπως επιφυλακτικοί να κάνει έτσι είπα έχουμε αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι για αυτό το δανειστή που ονομάζεται κ Αβραάμ τους έδωσε τραπεζικό λογαριασμό γι 'αυτό είναι έκπληξη το γεγονός ότι την παραλαβή και την προειδοποίηση τραπεζικό μου ότι ο λογαριασμός μου έχει πιστωθεί με το ποσό των $ 9,000,000 από τον κ José Luis. Έτσι στείλετε επειγόντως ένα email που έχω λάβει δάνειο μου με επιτυχία, τόσο αγαπητοί αδελφοί και αδελφές μου εκεί έξω εξακολουθεί να ψάχνει για την εταιρεία των γνήσιων δανείων εγώ θα σας πω ευγενικά επικοινωνήστε με τον κ José Luis με το ίδιο e-mail: joseluisloans @ gmail .com και ξέρω ότι θα βοηθήσει, επίσης, με το ποσό του δανείου σας εύχομαι καλά, το email τους σήμερα και θα χαρούμε να σας έκανε. Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina

maria είπε...

Γεια σε όλους, είμαι τόσο χαρούμενος που ρίχνει μια ματιά στη μεγάλη μου μαρτυρία για το πώς πήρα την επιθυμία μου δάνειο του κ José Luis ποιος είναι ο maneger του José Luis Δάνειο Εταιρείας, θέλω να χρησιμοποιήσω γρήγορα αυτή την ευκαιρία για να αφήσουμε όλοι γνωρίζουν αυτό, είμαι Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina, έψαχνα για ένα δάνειο για να ξεκινήσει τη δική μου επιχείρηση για να υποστηρίξει τη γεωργία επιχείρησή μου, τα έξοδα, έτσι πήγε σε απευθείας σύνδεση στην αναζήτηση των δανείων, όταν βρήκα κάποια δανειστές που εξαπατούν και εξαπατάται λίγα χρήματα μου στην διαδικασία του χρόνου έγινε σύγχυση ii δεν γνωρίζουν καν τι άλλο να κάνω, επειδή η λίγα χρήματα που είχα μαζί μου οδηγήθηκε από τις δόλιες καθάρματα που ζητούν οι δανειστές πραγματική πιστωτική, έτσι ώστε ένας πιστός ως ημέρα ήμουν περιήγηση μέσω του Διαδικτύου σε αναζήτηση εργάζονται βρήκα μερικές μαρτυρίες σχόλια στο φόρουμ της Δ Carlos, και η κα Μαίρη Λιν με τον τρόπο που λαμβάνουν τράπεζά τους πόλη δανείου της εταιρείας e-mail: joseluisloans@gmail.com, έτσι είπα στον εαυτό μου θα πρέπει να δώσει σε αυτό μια δοκιμή γιατί ήμουν τόσο φοβισμένος για το τι άλλοι δανειστές έκαναν σε μένα, έτσι πήγα μπροστά πήρα την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που ήταν σε αυτά τα σχόλια στο φόρουμ γι 'αυτό επικοινώνησε μαζί του για να τον ενημερώσει ότι ήμουν κριτές σε αυτόν από ορισμένους πελάτες οι οποίοι έλαβε δάνειο τους εταιρεία του, Δ Carlos, και María lin έτσι όταν άκουσε ότι ήταν πολύ χαρούμενος γι 'αυτό, έτσι μου ότι είμαι στο σωστό εταιρεία είπε πού να πάρω ύψος μου της επιθυμίας του δανείου, μου έδωσε το έντυπο της αίτησης δανειολήπτη δάνειο για να παρουσιάσει και πάλι, έκανα τα πάντα έτσι, δεδομένου ότι ολόκληρη μου τις απαραίτητες πληροφορίες για μένα, έτσι πήρα τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας σας όλα κύλησαν ομαλά, χωρίς να χάσει χρόνο, όχι λιγότερο από 24 ώρες πληροφορήθηκα ότι το ποσό του δανείου μου 9.000.000 έγκυρες δολάρια έχει εγγραφεί και εγκριθεί από το διοικητικό της εντολοδόχου του δανείου, οπότε σε αυτή τη διαδικασία από το χρόνο ήμουν τόσο χαρούμενος όταν είπε ότι πρέπει να τους στείλετε τραπεζικές λεπτομέρειες, αλλά ήταν κάπως επιφυλακτικοί να κάνει έτσι είπα έχουμε αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι για αυτό το δανειστή που ονομάζεται κ Αβραάμ τους έδωσε τραπεζικό λογαριασμό γι 'αυτό είναι έκπληξη το γεγονός ότι την παραλαβή και την προειδοποίηση τραπεζικό μου ότι ο λογαριασμός μου έχει πιστωθεί με το ποσό των $ 9,000,000 από τον κ José Luis. Έτσι στείλετε επειγόντως ένα email που έχω λάβει δάνειο μου με επιτυχία, τόσο αγαπητοί αδελφοί και αδελφές μου εκεί έξω εξακολουθεί να ψάχνει για την εταιρεία των γνήσιων δανείων εγώ θα σας πω ευγενικά επικοινωνήστε με τον κ José Luis με το ίδιο e-mail: joseluisloans @ gmail .com και ξέρω ότι θα βοηθήσει, επίσης, με το ποσό του δανείου σας εύχομαι καλά, το email τους σήμερα και θα χαρούμε να σας έκανε. Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina

Δημοσίευση σχολίου