Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Φτηνές δικαιολογίες Ντούρου στους εργαζόμενους του ΚΑΤΣΕΛΗ...

ΕΠΑΝΩ: O Δήμαρχος αρνήθηκε να μιλήσει στην τηλεόραση για το δράμα των εργαζομένων του ΚΑΤΣΕΛΗ, για να μην τον πουν τηλεπερσόνα και μαϊντανό και ΚΑΤΩ αποφεύγει αυτό τον κίνδυνο, μιλώντας στην τηλεόραση για πολύ σοβαρά θέματα, όπως...
...για τη σπιτική κουζίνα του Δήμου Αχαρνών και για...
...προδήλως σοβαρά θέματα της αυτοδιοίκησης σε τηλεοπτικό πάνελ με Δημάρχους...




Εριστικός κι αμήχανος εμφανίστηκε ο Δήμαρχος Αχαρνών Σωτήρης Ντούρος απέναντι στους εργαζόμενους της επιχείρησης «Κατσέλη». Έτσι, όταν ο Πρόεδρος του Σωματείου Γιώργος Αρβανίτης στιγμάτισε την απουσία του από το πλευρό των εργαζομένων στον πολυήμερο αγώνα τους, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι από το μεσημέρι της Παρασκευής που έσκασε η «βόμβα» της αίτησης πτώχευσης δεν πάτησε το πόδι του στο εργοστάσιο, ο Δήμαρχος βρέθηκε σε δύσκολη θέση. Αλλά και όταν στη συνέχεια της τοποθέτησής του ο Γιώργος Αρβανίτης του πρότεινε να πάνε μαζί στα αρμόδια υπουργεία και σε τηλεοπτικές εκπομπές ή όπου χρειαστεί ώστε να αναδειχθεί το πρόβλημα και ο αγώνας των εργαζομένων τήρησε αρνητική στάση. Χαρακτηριστικό είναι, ότι στα τρία λεπτά της ομιλίας του, ο Δήμαρχος κατάφερε να πει περί τα 100 «Εγώ». «Εγώ δεν είμαι σταρ της τηλεόρασης…» «Εγώ δεν έχω ψώνιο να βγαίνω στα κανάλια…» «Εγώ δεν είμαι μαϊντανός…» «Εγώ δεν θα απολογηθώ για το αν κοιμάμαι τις νύχτες…» «Εγώ δεν θα πω ότι είχα σκωληκοειδήτιδα και δεν ήρθα…» «Εγώ δεν έχω ανάγκη να είμαι Δήμαρχος για να είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος…» και πολλά ακόμη εγώ. Από τα παραπάνω, το μόνο που πρέπει να σχολιαστεί είναι ότι στην τηλεόραση έχει εμφανιστεί αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της θητείας του, για διάφορα θέματα. Και πολύ καλά έχει κάνει. Όμως οι δικαιολογίες περί «τηλεπερσόνας» και «μαϊντανού» για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα και μάλιστα τη στιγμή που του το ζήτησαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, δεν έπεισε κανέναν. Και πολύ περισσότερο τους εργαζόμενους που αποχώρησαν από το Δημοτικό Συμβούλιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου